PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wymagania szefa

  • 1. Data: 2002-11-05 09:49:02
    Temat: Wymagania szefa
    Od: "pouce" <o...@p...nospam.onet.pl>

    Witam grupowiczow
    Pewnie ten temat jest jak bummerang:-)
    Otoz znalazlam dzis ogloszenie o prace tresci jak ponizej. Nie wiem jak wam
    sie wydaje, ale moim zdaniem pracodawcy nie znaja umiaru. Lista wymagan
    rosnie a firma w zamian laskawie zaproponuje mi umowe o prace i to
    wszystko.Zadnego rozwoju szkolen awansu, zadnych perspektyw. Ludzie co sie
    dzieje? dlaczego traktuje sie nas jak przedmioty, wycisnac, zuzyc i
    wyrzucic? Przeciez Konstytucja a nawet Encykliki Papieskie mowia o GODNEJ
    pracy dla czlowieka! Gdzie ta godnosc?
    Sama jestem asystenka dyrektora i wiem co to humory i wymagania szefa.
    Potrafi mnie przetrzymac z byle powodu tak dlugo, bym miala problemy z
    powrotem do domu, a rano sprawdzi czy aby sie nie spoznilam
    Nie jestem przeciwko pracy po godzinach, rozumiem, ze aby do czegos dojsc
    trzeba z siebie dac, ale to co sie dzieje przerasta wszelkie moje
    wyobrazenia.
    Czy ja nie zasluguje na szacunek??????
    ...szkoda ze w ogloszeniu nie zaznaczyli ze wynagrodzenie uznaniowe, wtedy w
    ogole nie musieli by placic...
    Pozdrawiam
    rozgoryczona....

    ogloszenie z gd z dnia dzisiejszego:
    Firma branży budowlanej poszukuje asystentki Prezesa do organizacji oraz
    prowadzenia biura w Warszawie.

    Oczekujemy od kandydatki :
    - wykształcenia minimum średniego - mile widziane wyższe,
    - wiek minimum 26-27 lat,
    - doświadczenia w prowadzeniu biura - branża budowlana mile widziana,
    - organizacja prac biurowych, obsługa urządzeń biurowych, obieg dokumentów,
    korespondencja itp.,
    - obsługa komputera (Windows, pakiet Microsoft Office - Word, Excel,
    Outlook, umiejętność fakturowania, obsługa internetu i poczty e-mail,
    szybkiego bezwzrokowego pisania),
    - prawo jazdy i własny samochód (możliwość używania dla celów służbowych),
    - pełnego zaangażowania w pracę i pełnej dyspozycyjności,
    - dużej motywacji do pracy,
    - miłej aparycji, schludnego wyglądu,
    - LOGICZNEGO MYŚLENIA !!!

    Oferujemy:
    - zatrudnienie na umowę o pracę - pełny wymiar

    Proszę o przysyłanie CV wyłącznie ze zdjęciem oraz listu motywacyjnego na
    adres r...@w...pl

    Odpowiemy i zaprosimy na rozmowę jedynie na wybrane osoby.

  • 2. Data: 2002-11-06 10:27:59
    Temat: Re: Wymagania szefa
    Od: artur dyksinski <a...@p...onet.pl>

    Czesc
    Niech zgadne: najbardziej to zabolal punkt o logicznym mysleniu?
    :)

    Pozdrawiam
    Artur

  • 3. Data: 2002-11-06 10:39:37
    Od: "wm" <w...@p...onet.pl>

    > Niech zgadne: najbardziej to zabolal punkt o logicznym mysleniu?

    Raczej pełna dyspozycyjność - w domyśle wiadomo o jakie usługi chodzi.

    Zdrówko
    wm

  • 4. Data: 2002-11-06 11:03:31
    Od: "mer" <b...@n...pl>

    Jeżeli na straganie w jednej budce sprzedają marchew po 3 zł a w drugiej po 1,50 to
    tez piszesz na
    cały świat, że ten pierwszy zwariował, co on sobie wyobraża i że nie zna umiaru.
    Ja ide do tej drugiej budki po prostu i tobie też radze. Szkoda nerwów.

    mer

  • 5. Data: 2002-11-06 14:51:27
    Od: artur dyksinski <a...@p...onet.pl>

    Czesc

    > Raczej pełna dyspozycyjność - w domyśle wiadomo o jakie usługi chodzi.

    O jakie uslugi chodzi, ja naprawde nie rozumiem...

    Pozdrawiam
    Artur

  • 6. Data: 2002-11-06 16:03:06
    Od: "MarP" <p...@w...pl>

    > O jakie uslugi chodzi, ja naprawde nie rozumiem...

    Tak bardzo prosto/dosadnie/grubiansko chodzi o stopien rozlozenia nog na
    umowny, wykonany przez szefa znak (np. pstrykniecie palcami). Im wiekszy
    stopien tym wieksza dyspozycyjnosc....

    Teraz Arturze rozumiesz?

    MarP

  • 7. Data: 2002-11-06 16:54:09
    Od: artur dyksinski <a...@p...onet.pl>

    Czesc

    > Tak bardzo prosto/dosadnie/grubiansko chodzi o stopien rozlozenia nog na
    > umowny, wykonany przez szefa znak (np. pstrykniecie palcami). Im wiekszy
> [...]
    Tak teraz was rozumiem.
    Mam jednak wrazenie ze komus sie zdecydowanie porzewracalo w d***e...
    No ale pomarzyc zawsze warto. :)))
    Pelna dyspozycyjnosc oznacza ze wymaga sie zaangazowania w prace nie zas
    w "rozrywki" :)))).
    Zaden normalny szef (pozwole sobie na doslownosc) nie posuwa sekretarki,
    z co najmiej 10 powodow... :)
    Przytocze trzy:
    1. Nie moze pozwolic sobie na "narzeczona" tam gdzie potrzebuje
    profesjonalisty (jesli chce miec dobrze zorganizowane biuro).
    Nie chec wywolac lawiny postow od obrazonych feministek, ale z kobietami
    to tak zwykle bywa ze jest jedno albo drugie...
    2. Zwyczajnie nie ma na to czasu w pracy
    3. Jest to oznaka jego slabosci
    No ale z drugiej strony w Polsce, to sa buraki a nie dyrektory wiec...
    :)

    Pozdrawiam
    Artur

  • 8. Data: 2002-11-06 23:33:36
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "pouce" <o...@p...nospam.onet.pl> writes:

> [...]
    > dzieje? dlaczego traktuje sie nas jak przedmioty, wycisnac, zuzyc i
    > wyrzucic? Przeciez Konstytucja a nawet Encykliki Papieskie mowia o GODNEJ

    godnosc niknie wraz z iloscia pracy na rynku.
    im wiecej ochotnikow do pracy a mniej ofert, tym bardziej godnosc sie
    kurczy a pracodawcy moga przebierac jak w ulegalkach i grymasic.

    i tak bedzie zawsze.

> [...]
    > Nie jestem przeciwko pracy po godzinach, rozumiem, ze aby do czegos dojsc
    > trzeba z siebie dac, ale to co sie dzieje przerasta wszelkie moje

    kazdy czlowiek zasluguje na szacunek, ale wlasciwie co to tutaj ma do
    rzeczy?

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 9. Data: 2002-11-06 23:36:10
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "wm" <w...@p...onet.pl> writes:

    > Raczej pełna dyspozycyjność - w domyśle wiadomo o jakie usługi chodzi.

    to znacyz jakie? bo zwykle ta pelna dyspozycyjnosc oznaczala (w
    cywilizowanych krajach i czasach), ze szef moze np. zadzwonic o 2 w
    nocy i poprosic o rezerwacje hotelu albo odebranie jakiegos goscia z
    lotnikska czy tem podobne rzeczy.

    w momencie zawierania umowy nalezy poprosic o dokladne
    wyszczegolnienie, co ma wchodzic w zakres tej pelnej dyspozycyjnosci,
    i jesli szef rzada wiecej, odmowic.

    chyba nie rozumiem o co ci chodzi. ze co, ze szef bedzie wymagal uslug
    seksualnych?

  • 10. Data: 2002-11-11 05:35:10
    Od: "Rybinka" <T...@p...fm>

    Ja bym się tak tym nie przejmował i w ogóle olewał wszelkie ogłoszenia z
    takim adresem jak wp.pl.
    Vide ---> Proszę o przysyłanie CV wyłącznie ze zdjęciem oraz listu
    motywacyjnego na
    > adres r...@w...pl

    Nie mam nic przeciw wp.pl, ale każdy palant może sobie zrobić adres np.
    d...@w...pl albo b...@w...pl albo c...@w...pl albo p...@w...pl
    itp.
    To spam... gość zbiera CV, bo sam nie umie napisać i tyle...

    Wystarczy odrobina logicznego myślenia...