PracaGrupypl.praca.dyskusjeWymagania szefa › Re: Wymagania szefa
    From: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Wymagania szefa
    Date: 06 Nov 2002 15:33:36 -0800

    "pouce" <o...@p...nospam.onet.pl> writes:

    > Witam grupowiczow
    > Pewnie ten temat jest jak bummerang:-)
    > Otoz znalazlam dzis ogloszenie o prace tresci jak ponizej. Nie wiem jak wam
    > sie wydaje, ale moim zdaniem pracodawcy nie znaja umiaru. Lista wymagan
    > rosnie a firma w zamian laskawie zaproponuje mi umowe o prace i to
    > wszystko.Zadnego rozwoju szkolen awansu, zadnych perspektyw. Ludzie co sie
    > dzieje? dlaczego traktuje sie nas jak przedmioty, wycisnac, zuzyc i
    > wyrzucic? Przeciez Konstytucja a nawet Encykliki Papieskie mowia o GODNEJ
    > pracy dla czlowieka! Gdzie ta godnosc?

    godnosc niknie wraz z iloscia pracy na rynku.
    im wiecej ochotnikow do pracy a mniej ofert, tym bardziej godnosc sie
    kurczy a pracodawcy moga przebierac jak w ulegalkach i grymasic.

    i tak bedzie zawsze.

    > Sama jestem asystenka dyrektora i wiem co to humory i wymagania szefa.
    > Potrafi mnie przetrzymac z byle powodu tak dlugo, bym miala problemy z
    > powrotem do domu, a rano sprawdzi czy aby sie nie spoznilam
    > Nie jestem przeciwko pracy po godzinach, rozumiem, ze aby do czegos dojsc
    > trzeba z siebie dac, ale to co sie dzieje przerasta wszelkie moje
    > wyobrazenia.
    > Czy ja nie zasluguje na szacunek??????

    kazdy czlowiek zasluguje na szacunek, ale wlasciwie co to tutaj ma do
    rzeczy?

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net