PracaGrupypl.praca.dyskusjeWymagania szefa › Re: Wymagania szefa
    From: "Rybinka" <T...@p...fm>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Wymagania szefa
    Date: Mon, 11 Nov 2002 06:35:10 +0100

    Ja bym się tak tym nie przejmował i w ogóle olewał wszelkie ogłoszenia z
    takim adresem jak wp.pl.
    Vide ---> Proszę o przysyłanie CV wyłącznie ze zdjęciem oraz listu
    motywacyjnego na
    > adres r...@w...pl

    Nie mam nic przeciw wp.pl, ale każdy palant może sobie zrobić adres np.
    d...@w...pl albo b...@w...pl albo c...@w...pl albo p...@w...pl
    itp.
    To spam... gość zbiera CV, bo sam nie umie napisać i tyle...

    Wystarczy odrobina logicznego myślenia...