PracaGrupypl.praca.dyskusjeWymagania szefa › Re: Wymagania szefa
    From: artur dyksinski <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Wymagania szefa
    Date: Wed, 06 Nov 2002 17:54:09 +0100

    Czesc

    > Tak bardzo prosto/dosadnie/grubiansko chodzi o stopien rozlozenia nog na
    > umowny, wykonany przez szefa znak (np. pstrykniecie palcami). Im wiekszy
    > stopien tym wieksza dyspozycyjnosc....
    >
    > Teraz Arturze rozumiesz?

    Tak teraz was rozumiem.
    Mam jednak wrazenie ze komus sie zdecydowanie porzewracalo w d***e...
    No ale pomarzyc zawsze warto. :)))
    Pelna dyspozycyjnosc oznacza ze wymaga sie zaangazowania w prace nie zas
    w "rozrywki" :)))).
    Zaden normalny szef (pozwole sobie na doslownosc) nie posuwa sekretarki,
    z co najmiej 10 powodow... :)
    Przytocze trzy:
    1. Nie moze pozwolic sobie na "narzeczona" tam gdzie potrzebuje
    profesjonalisty (jesli chce miec dobrze zorganizowane biuro).
    Nie chec wywolac lawiny postow od obrazonych feministek, ale z kobietami
    to tak zwykle bywa ze jest jedno albo drugie...
    2. Zwyczajnie nie ma na to czasu w pracy
    3. Jest to oznaka jego slabosci
    No ale z drugiej strony w Polsce, to sa buraki a nie dyrektory wiec...
    :)

    Pozdrawiam
    Artur