PracaGrupypl.praca.dyskusjeWycena serwisu › Re: Wycena serwisu
  • Data: 2002-12-07 13:38:46
    Temat: Re: Wycena serwisu
    Od: Robert Drozd <r...@y...iqNOSPAMPLEASE.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Stało się to Thu, 5 Dec 2002 18:58:14 +0100, gdy "Bogdan"
    <b...@p...onet.pl> napisał:

    >Witam!
    >Stowrzyłem serwis www.wcchatka.win.pl i zastanawiam się ile mogę za niego
    >wziąść.
    >Czy jakiś doświadczony WebMaster mógłby mi pomóc w tej sprawie, albo dać
    >wskazówki na co zwracać uwagę. Oczywiście wszelka krytyka n.t. strony mile
    >widziana.

    Nie wiem akurat dlaczego cała strona jest we Flashu (żeby podbić cenę?
    bo nie znasz HTML?), skoro nie wykorzystujesz jakiś wybitnych efektów
    (bo odgłosy klikania, rozwijanie i dwie animacje to detale).

    Treść podana całkiem sensownie i sympatycznie, ale pierwsze wrażenie
    jest odstręczające - szarobure, zgaszone (grafik powiedziałby że
    złamane) kolory, które kojarzą się raczej z siermiężną polską sławojką
    niż nowoczesnymi toaletami jakie strona ma reklamować. Potwornie
    szablonowe (bo pewnie z jakiegoś szablonu :) są przyciski.

    Takiego projektu na pewno bym nie przyjął, po poprawkach można zapłacić
    max. 1000-2000zł, choć oczywiście co wynegocjujesz to Twoje.

    Robert

    ps. a tak w ogole to zapytaj na pl.comp.www.nowestrony