PracaGrupypl.praca.dyskusjeWycena serwisu › Re: Wycena serwisu
  • Data: 2002-12-08 17:34:19
    Temat: Re: Wycena serwisu
    Od: "Bogdan" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > kazda powazna firma?? watpie... przeciez ta strona jest potwornie
    > szablonowa, graficznie nieciekawa... wyglada jak sprzed paru lat...
    więc napisz co byś zmienił, co najbardziej razi/przeszkadza
    (poza tematem :))

    > do tego ten flash ktorego rownie dobrze mogloby tam nie byc bo NIC nie
    daje,
    hmm.. a jak byś zrobił animacje (DHTML jest ograniczony)? Sam przyznaj, że
    temat jest ciężki a ja
    chciałem w jakikolwiek sposób urozmaicić strone.

    > firma musialaby nie miec zupelnie pojecia o obecnych stronach WWW i brac
    taki
    > projekt w ciemno...
    projekt był konsultowany ok 10 razy, za nim pojawił się w necie.

    > w takim razie na ile wycenicie np strone http://www.corratec.pl ???
    ja jej oczywiście nie wycenie, ale powiem tylko tyle: za długo się ładuje
    (za dużo lub za duża grafika [kb]). Jest obszerniejsza tematycznie, dzięki
    czemu jest więcej możliwych rozwiązań.
    Temat jest stosunkowo typowy.

    Pozdr. i dziękuje za krytyke.
    Bogdan