PracaGrupypl.praca.dyskusjeWycena serwisu › Re: Wycena serwisu
  • Data: 2002-12-10 09:12:47
    Temat: Re: Wycena serwisu
    Od: "Lukar" <l...@g...pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

    > Hint: po poprawkach ;)
    > Oraz max.

    dla mnie poprawki oznaczalyby zupelnie nowy projekt, inaczej nie
    rozmawialbym o takich kwotach, ale to oczywiscie IMHO :)

    > Ile w to trzeba włożyć pracy nie wiem, nie znam zbyt dobrze Flasha, choć
    > większość funkcji, które kolega tam wstawił to 'point&click'. 1000-2000
    > to kwota, jaką firma wielkości omawianej zapłaci za porządną wizytówkę.

    dokladnie, pokazana strona to dla znajacego nawet podstawy flasha niewiele
    pracy, mysle ze w godzinke mozna byloby cos takiego spokojnie zrobic... a
    stawka 1000pln/godz? no ja tak chce, zdecydowanie :)

    pozdrawiam
    Lukasz
    http://lukar.net