PracaGrupypl.praca.dyskusjeWroclaw - wspolnik do prowadzenia dzalalnosci gospodarczej › Re: Wroclaw - wspolnik do prowadzenia dzalalnosci gospodarczej
    From: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Wroclaw - wspolnik do prowadzenia dzalalnosci gospodarczej
    Date: 28 Mar 2003 14:38:40 -0800

    Andrzej Trafor <t...@t...pl> writes:

    > W FAQ grupy nie zaznaczono, ze w tytule ma byc okreslony profil dzialania
    > firmy czego i ja nie uczynilem.
    >
    > Ponadto dlaczego pusciles ogloszenie o temacie "Praca dla lekarzy z ca?ej
    > polski" ?
    > - miejsce pracy - brak,
    > - stanowisko - brak.
    > Przyklady mozna mnozyc.

    no tak... przypomina mi sie cytat z lema:
    "dopoki nie zaczale uzywac internetu, nie zdawalem sobie sprawy z
    tego, ilu idiotow jest na tym swiecie".

    nieco ostro, ale wez przeczytaj to co powyzej napisales, przeczytaj ze
    zrozumieniem a potem sobie sam odpowiedz, dlaczego ta oferta PRZESZLA
    i dlaczego nie jest sprzeczna z tym punktem FAQ co tu podany.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net