PracaGrupypl.praca.dyskusjeWroclaw - wspolnik do prowadzenia dzalalnosci gospodarczej › Re: Wroclaw - wspolnik do prowadzenia dzalalnosci gospodarczej
  • Data: 2003-03-29 09:48:36
    Temat: Re: Wroclaw - wspolnik do prowadzenia dzalalnosci gospodarczej
    Od: Andrzej Trafor <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nina M. Miller wrote:

    > no tak... przypomina mi sie cytat z lema:
    > "dopoki nie zaczale uzywac internetu, nie zdawalem sobie sprawy z
    > tego, ilu idiotow jest na tym swiecie".

    Skoro lubisz cytaty:
    "Hipoteza wygodna potrafi zamordować hipotezę trafną."
    A. Kumor

    "Krótko mówiąc, bardzo mało ludzi umie myśleć, ale jakiś pogląd chce mieć
    każdy. I cóż pozostaje tu innego, jak przejąć gotowy pogląd od innych,
    zamiast wypracować go samemu?"
    Arthur Schopenhauer "Erystyka czyli sztuka prowadzenia sporów"

    "Problem jest jednak taki, iż aby wyjaśnić dlaczego jakaś banialuka [...]
    jest bezsensowną bzdurą, trzeba sporej wiedzy i długiego wyjaśniania. A
    żeby wypowiedzieć taką banialukę, wystarczy mieć gadane i nie przejmować
    się faktami."
    Paweł Poręba

    > nieco ostro, ale wez przeczytaj to co powyzej napisales, przeczytaj ze
    > zrozumieniem a potem sobie sam odpowiedz, dlaczego ta oferta PRZESZLA
    > i dlaczego nie jest sprzeczna z tym punktem FAQ co tu podany.

    No to przeszszla "z tym punktem FAQ co tu podany" czy z FAQ jako calosc, bo
    o to przeciez idzie spor. Przypomne:
    To sa fakty.
    --
    Trafor