PracaGrupypl.praca.dyskusjeWroclaw - wspolnik do prowadzenia dzalalnosci gospodarczej › Re: Wroclaw - wspolnik do prowadzenia dzalalnosci gospodarczej
  • Data: 2003-03-29 20:14:47
    Temat: Re: Wroclaw - wspolnik do prowadzenia dzalalnosci gospodarczej
    Od: "dromader" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja sie nie buntuje. Nie satysfakcjonuje mnie odpowiedz:

    zaloze sie ze nie ustapisz w swoim uporze ale to niczego nie zmieni.
    moderator zostal jakas droga wybrany wiec posrednio reperezentuje opinie
    swoich wyborcow. a ze pilnuje i przestrzega porzadku (faq) to nie widze
    powodu zeby probowac go odwolac. moze postaraj sie potrenowac rozumienie
    slowa pisanego bo jakos inni nie maja watpliwosci co do tego co ma sie
    znalezc w temacie wiadomosci na pl.praca.oferowana .
    i to by bylo na tyle z mojej strony.

    --
    pozdrawiam ja ....
    Marcin "dromader" Lanowy