PracaGrupypl.praca.dyskusjeWroclaw - wspolnik do prowadzenia dzalalnosci gospodarczej › Re: Wroclaw - wspolnik do prowadzenia dzalalnosci gospodarczej
  • Data: 2003-03-31 16:49:25
    Temat: Re: Wroclaw - wspolnik do prowadzenia dzalalnosci gospodarczej
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak się właściwie zostaje moderatorem grupy i kto go wybiera?
    > Gdzie w necie można znależć info na ten temat?
    www.usenet.pl, FAQ
    ,,wybory'' moderatora mozna podciagnac pod procedure glosowania nad powstaniem
    nowej grupy (o ile pamietam 4 czesc FAQ). Byc moze jest tam gdzies tez
    szczegolowo opisana procedura zmiany moderatora.

    - - -

    Gwoli wyjasnienia ja nie posiadam mandatu wyborczego ;-), a jestem
    ,,przedluzeniem'' zmeczonego wieloletnim moderowaniem samotnika.
    Mozna dyskutowac na temat takiego sposobu przejecia przeze mnie ,,wladzy''
    (hue hue).

    Mozna tez urzadzic prawdziwe wybory i juz. Nie wiem, czy chcialbym w nich
    wziac udzial :>, bawie sie juz ~dwa lata i moze starczy tej uzurpacji ;-)))
    [w swietle braku mandatu z powszechnego wyboru].
    Przy okazji wyborow moznaby zmienic FAQ. Tylko, ze zanim zacznie sie wszelkie
    wybory nalezy przeprowadzic dyskusje, a moje kilkukrotne proby zainicjowania
    dyskucji na temat FAQ grupy pl.praca.ofeorowana jakos nie wzbudzily
    zainteresowania. Jak sadze wynika to ze specyfiki tej grupy
    - kto inny na nia pisze, a zupelnie kto inny ja czyta. Ci co pisza raczej
    nie sa ,,wyjadaczami'' newsow, tylko wpadaja tu zalatwic sprawe - jak sie
    uda to fajnie, a jak nie od razu sie uda, to nie placza tylko ida dac
    ogloszenie do wyborczej i czesc. Dlatego posluguje sie w moderacji bardziej
    duchem FAQ grupy w kontekscie ciezkich czasow niz litera FAQ...
    [zreszta i w odnesieniu do prawa uznaje przewage ducha nad litera]
    ...ale i ja mam pewne nieprzekraczalne granice na ktore nacial sie inicjator
    watku.

    pozdrawiam

    romekk