PracaGrupypl.praca.dyskusjeWroclaw - wspolnik do prowadzenia dzalalnosci gospodarczej › Re: Wroclaw - wspolnik do prowadzenia dzalalnosci gospodarczej
    From: Roman Kubik <r...@p...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Wroclaw - wspolnik do prowadzenia dzalalnosci gospodarczej
    Date: 28 Mar 2003 18:01:17 GMT
    Sender: Roman Kubik <r...@f...sb.gov.pl>

    > Stanowisko jest okreslone - "wspolnik do prowadzenia dzialalnosci
    > gospodarczej". Inaczej jesli trudno zromumiec - wspolnikiem ma byc osoba,
    > ktora bedzie zajmowac sie prowadzeniem dzialalnosci gospodarczej.
    >
    > Realizujesz ciekawy tok myslenia. Wspolnik to nie jest stanowisko, a
    > wspolnik do pralni stanowiskiem jest.

    Realizujesz rownie ciekawy tok myslenia.
    Zgodnie z Twoim powinienem puszczac oferty typu:
    ,,pracownik w Kielcach'' ,,dam prace w Glogowie''.
    bo slowo pracownik (czy tez okreslenie dam prace) ma rownie ogolny charakter
    (ani mniej ani wiecej) jak wspolnik, ale takich ofert nie puszczam.

    > Ponadto dlaczego pusciles ogloszenie o temacie "Praca dla lekarzy z ca?ej
    > polski" ?
    > - miejsce pracy - brak,
    > - stanowisko - brak.
    hehehe :-))))))))))))))
    a tos mnie rozbawil.
    miejsce pracy jest okreslone wystarczajaco dobrze.
    Gdyby z tresci wynikalo, ze chodzi o prace w biurze w miescie X,
    to choc bylaby to zaiste praca w Polsce, oferta zostalaaby odrzucona.
    Ale skoro jest to praca polegajaca na redagowaniu artykulow _w domu_
    to jak Twoim zdaniem nalezaloby okreslic precyzyjnie to miejsce?

    stanowiska nie ma, ale jest informacja ekwiwalentna - pozwalajaca mocno
    zawezic profil poszukiwanej osoby. Ja nie jestem lekarzem, wiec WIEM, ze to nie
    do mnie bez zagladania do tresci.
    Nie jestem zbyt czepliwy, bo jak ktos napisze ze szuka kogos do AutoCADa,
    to tez nie ma miejsca pracy, a jednak jest informacjia na temat oczekiwan
    co do umiejetnosci poszukiwanej osoby.
    W tym konkretnym ogloszeniu pracodawca uznal ze najlepiej zawezi pole
    poszuiwan piszac o tym, ze szuka LEKARZY a nie np. redaktorow, poniewaz
    jest bardzo wielu redaktorow, ktorzy sie nie nadaja do tej pracy - bo nie
    sa lekarzami.

    reasumujac *moim zdaniem* jest to bardzo porzadny tytul oferty,
    a tak sie (przykro dla Ciebie) sklada, ze jestem moderatorem grupy
    - wiec to co moim _subiektywnym_ zdaniem jest OK przepuszczam.
    (obiektywna miara (nie)zgodnosci nie istnieje)

    ,,wspolnik'' zawiera rownie malo informacji jak ,,pracownik''.
    Tytul ma pozwolic szybko odsiac te oferty, ktore mnie na pewno nie dotycza
    od tych, ktore mnie moga zainteresowac.

    w obecnej postaci ja tej oferty nie przepuszcze, ale moderatora mozna
    zawsze zmienic nie pytajac go o zdanie, w sposob standartowy dla
    grup moderowanych z newsowej hierarchi pl.*.

    pozdrawiam

    romekk