PracaGrupypl.praca.dyskusjeWroclaw - wspolnik do prowadzenia dzalalnosci gospodarczej › Re: Wroclaw - wspolnik do prowadzenia dzalalnosci gospodarczej
    From: Roman Kubik <r...@p...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Wroclaw - wspolnik do prowadzenia dzalalnosci gospodarczej
    Date: 28 Mar 2003 12:40:42 GMT
    Sender: Roman Kubik <r...@f...sb.gov.pl>

    > Moderator odrzucil te oferte twierdzac, ze jest niezgodna z FAQ grupy.
    > Przeczytalem FAQ i nie widze sprzecznosci. Co o tym sadzicie?

    Moderator (czyli ja) wskazal tez na szczegolowy powod odrzucenia oferty
    czyli niepoprawny tytul oferty.
    Tytul musi zawierac dwie informacje:
    - miejsce _pracy_ [jest OK]
    - stanowisko lub informacja ekwiwalentna.
    ,,wspolnik'' to nie jest okreslenie stanowiska i chyba zrozumiala jest
    roznica miedzy: wspolnik do firmy softwareowej od wspolnik do
    firmy handlujacej papierem sciernym czy wspolnik do pralni.

    pozdrawiam

    romekk