PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wrocław - ELEKTRYK

  • 1. Data: 2005-07-14 15:50:06
    Temat: Wrocław - ELEKTRYK
    Od: "Adecco Poland Sp. z o.o." <k...@a...pl>

    Adecco Poland Sp. z o. o. należące do międzynarodowej korporacji Adecco
    S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, poszukuje dla
    swojego klienta, firmy z branży produkcyjnej we Wrocławiu osób na
    stanowisko:

    ELEKTRYK
    nr ref. 171/ 1947

    WYMAGANIA:

    a.. wykształcenie średnie lub wyższe kierunkowe
    b.. dużym atutem będzie doświadczenie w zawodzie min. 2 lata
    c.. znajomość utrzymania ruchu
    d.. znajomość hydrauliki i pneumatyki
    e.. dobry stan zdrowia (możliwa praca na wysokości)
    f.. praktyczna znajomość języka angielskiego
    g.. dobra znajomość obsługi komputera
    Praca Stała

    Umowa o pracę

    Zainteresowanych zapraszamy do rejestracji bezpośredniej na www.adecco.pl
    (rejestracja w bazie danych + zgłoszenie do wybranej oferty), ewentualnie do
    przesłania aplikacji (w języku polskim oraz angielskim), oznaczonej w
    temacie numerem referencyjnym na adres: e-mail: k...@a...pl

    Dziękujemy za nadesłane zgłoszenia, jednocześnie informujemy, że
    skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Na CV prosimy o dopisanie
    następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych
    zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji
    rekrutacji /zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97.r .o Ochronie Danych Osobowych
    Dz. Ust. nr 133 poz. 883/.

  • 2. Data: 2005-07-14 15:53:13
    Temat: Re: Wrocław - ELEKTRYK
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Adecco Poland Sp. z o.o. [Thu, 14 Jul 2005 17:50:06 +0200]:

    > Adecco Poland Sp. z o. o.

    O, odumieliscie sie czytac?...

    Kira (zdegustowana)

  • 3. Data: 2005-07-14 20:51:44
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    Użytkownik "Kira" <c...@-...pl> napisał w wiadomości

    > Re to: Adecco Poland Sp. z o.o. [Thu, 14 Jul 2005 17:50:06 +0200]:

    > O, odumieliscie sie czytac?...

    Wyslalam ich do abuse na ipartners, bo przegieli. Tez wyslijcie, bo wieksza
    ilosc zgloszen przyspiesza interwencje.

    I.

  • 4. Data: 2005-07-14 21:06:57
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Immona napisał(a):

    > Wyslalam ich do abuse na ipartners, bo przegieli. Tez wyslijcie, bo wieksza
    > ilosc zgloszen przyspiesza interwencje.

    Mnie się wydaje, że to faktycznie ktoś nowy. Wcześniej z tego adresu
    przychodziły posty z Thunderbirda i poza nielicznymi UTFnymi ogłoszeniami,
    były ok. Myślę, że wysłanie tutaj nie było umyślne, więc nie przesadzałbym
    z reakcją. :)

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 5. Data: 2005-07-14 22:53:56
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    Wojciech Bańcer wrote:
> [...]
    > były ok. Myślę, że wysłanie tutaj nie było umyślne, więc nie przesadzałbym

    Wojtku, bycie "nowym" nie tłumaczy z głupoty :) Następny pracodawca
    zatrudnił za grosze jakiegoś niedouczonego absolwenta Szkoły Wyższej
    Tego i Owego w Parczewie, który "doskonale zna się na internecie" ?

    --
    Dariusz Jaworski

    PGP key fingerprint: 9FBC7DB3D28AB181F1838C321ACFDD74 / id: 6438E6C1

  • 6. Data: 2005-07-14 23:06:19
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl>

    Dariusz Jaworski wrote:

    > Wojtku, bycie "nowym" nie tłumaczy z głupoty :) Następny pracodawca
    > zatrudnił za grosze jakiegoś niedouczonego absolwenta Szkoły Wyższej
    > Tego i Owego w Parczewie, który "doskonale zna się na internecie" ?

    ten ktos wcale nie jest "nowy"; mail wyglada na "osobisty";

    http://www.praca-oferowana.pl/oferta/3732,technolog-
    ds-produkcji-wroclaw.html

    2005-04-02 18:13:43
    autor: "Adecco Poland Sp. z o.o." (k...@u...pl)
    Źródło: pl.praca.oferowana

    http://groups.google.pl/groups?q=k.kierko&hl=pl&lr=&
    c2coff=1&sa=N&tab=wg

    3 Kwi. 04:12 przez Adecco Poland Sp. z o.o. - 1 wiadomość - 1 autor
    3 Kwi. 04:13 przez Adecco Poland Sp. z o.o. - 1 wiadomość - 1 autor

    trafien jest kilka;

    adas;

  • 7. Data: 2005-07-14 23:11:26
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl>

    adasiek wrote:

    > ten ktos wcale nie jest "nowy"; mail wyglada na "osobisty";

    a rozwija sie chyba w taka oto osobe:

    http://www.biznespolska.pl/ludzie/index.php?personID
    =61067

    adas;

  • 8. Data: 2005-07-15 06:18:12
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Immona [Thu, 14 Jul 2005 22:51:44 +0200]:

    > Wyslalam ich do abuse na ipartners, bo przegieli. Tez wyslijcie,
    > bo wieksza ilosc zgloszen przyspiesza interwencje.

    Nie, w tym wypadku uwazam, ze problem nalezy rozwiazywac u zrodla.
    Dlatego informacja o takiej dzialalnosci powinna sie znalezc w tej
    samej firmie, tylko pieterko w hierarchii wyzej. Akurat pare sztuk
    stamtad znam, sensowni ludzie, rozwiaza we wlasnym zakresie.

    Kira

  • 9. Data: 2005-07-15 10:26:44
    Od: Jacek Zapala <j...@i...pl>

    "Immona" <c...@W...zpds.com.pl> writes:

    > Użytkownik "Kira" <c...@-...pl> napisał w wiadomości

    > Wyslalam ich do abuse na ipartners, bo przegieli. Tez wyslijcie, bo
    > wieksza ilosc zgloszen przyspiesza interwencje.

    Spokojnie, wystarczy jedno.

    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 10. Data: 2005-07-15 13:16:09
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Dariusz Jaworski napisał(a):

    > Wojtku, bycie "nowym" nie tłumaczy z głupoty :)

    Oczywiście, że nie. Ale nie popadajmy w przesadyzm. Do abuse nie powinny
    trafiać efekty pomyłek, czy niedouczenia, tylko faktycznie przypadku celowego
    nadużycia, czy złośliwego działania. :)

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl