PracaGrupypl.praca.dyskusjeWrażenia z rekrutacji › Re: Wrażenia z rekrutacji
  • Data: 2006-04-02 08:30:10
    Temat: Re: Wrażenia z rekrutacji
    Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości <news:06040202445285@polnews.pl>
    Immona <c...@n...gmailu> pisze:

    > W ocenie, komu warto pokazywac, mozna sie bardzo pomylic.

    Można.
    Ale to ja oceniam prawdopodobieństwo pomyłki we własnej firmie, a nie Ty :)
    Odpuść więc Immono swoje moralizatorstwo, bo nie zmienisz moich przekonań i
    decyzji, nawet gdybyś nazwała mnie burakiem do dziesiątej potęgi.

    > Oczywiscie nie na kazdego warto wydawac duze sumy pieniedzy na
    > zaszpanowanie nie wiadomo czym, ale to malo kosztowne minimum
    > porzadnego zachowania nalezy sie kazdemu.

    Masz szanse wdrożyć to w życie od samego początku istnienia własnej firmy.
    Nie omieszkaj pochwalić się wtedy na ppd :)

    > wydaje nieodpowiednia osoba, z ludzi potem wyrastaja rozne rzeczy i
    > ludzie znaja sie nawzajem w bardzo nieprzewidzianych konfiguracjach.

    To mój biznes i moje ryzyko.
    Nie potrafisz zrozumieć tak oczywistego faktu?

    > Jesli pracownicy siedza bezczynnie w sytuacji, gdy mozna, choc nie
    > trzeba, zrobic cos, co ma szanse zrobic dobrze firmie, to tez nie
    > wydaje mi sie to dobra praktyka.

    Owszem. Ale dlaczego zakładasz, że tak jest we wszystkich firmach?
    Może należałoby zweryfikować zasoby, jeśli częściej zdarzają się sytuacje,
    że 50% pracowników siedzi i dłubie w nosie, niż te, gdy intensywnie pracuje
    100%.

    > Niezrozumienie tego, ze to cos zmienia, jest typowa cecha zwierzaka
    > nazywanego "mlody drapiezny polski kapitalizm, ktory wyskoczyl z
    > krzakow i patrzy, kogo ugryzc". ;)

    Niezrozumienie faktu, że ocena tego, czy dane posunięcie coś zmienia, czy
    też nie, należy do właściciela firmy, a nie do kilkunastu anonimowych osób z
    ppd, to typowa postawa zarozumiałego yuppie, który liznąwszy troszkę wiedzy
    i świata nie ma jednak zielonego pojęcia o prowadzeniu własnej firmy.
    Powtarzam - załóż sama, powalcz sama, a potem porozmawiamy :)
    Bylebyś tylko, budując mozolnie ten swój wizerunek, nie zgubiła gdzieś po
    drodze istoty sprawy - kompetencji i fachowości.

    > Pozostane jednak przy swojej
    > ocenie, poniewaz wole sie uczyc od tych, ktorzy maja wieksze doswiadczenie
    > z robiacymi wrazenie sukcesami po drodze.

    Ucz się nawet od samego Billa Gatesa.
    Od nauki do praktyki droga jest znacznie bardziej kręta, niż Ci się wydaje,
    a czego nie zrozumiesz, dopóki nie zaczniesz praktykować sama.

    --
    Nixe