PracaGrupypl.praca.dyskusjeWrażenia z rekrutacji › Re: Wrażenia z rekrutacji
  • Data: 2006-04-02 09:45:22
    Temat: Re: Wrażenia z rekrutacji
    Od: "Immona" <c...@n...gmailu> szukaj wiadomości tego autora

    Nixe napisala:
    >W wiadomości <news:06040205005025@polnews.pl>

    >ROTFL :)
    >Naprawdę uważasz, że post, który właśnie wysmażyłaś, jest w stanie w
    >jakikolwiek sposób wywołać jakikolwiek skutek marketingowy na rynku moich
    >klientów?

    Nie. Smileya widac?
    Jak ktos wpisze nazwe w Googla na ppd, to raczej beda to kandydaci na
    pracownikow i dzieki temu ich dzien bedzie weselszy. ;)

    >Jesteś równie zarozumiała i niemądra, jak młoda Immono.

    Szybkie spojrzenie na Google Groups pokazuje, ze w swojej zadziwiajacej, jak na
    przedsiebiorce i to nie tracacego czasu na odpisywanie kandydatom aktywnosci na
    newsach czesto wdajesz sie we flejmy, szybko przechodzisz w nich do argumentow
    ad personam takich jak wyzej i ze styl i poziom Twojej dyskusji nie odpowiada
    moim wymaganiom flame'owym.

    Tak wiec z mojej strony EOT.

    I.
    archiwum i przeszukiwanie newsów