PracaGrupypl.praca.dyskusjeWrażenia z rekrutacji › Re: [OT] Re: Wrażenia z rekrutacji
  • Data: 2006-04-02 08:31:43
    Temat: Re: [OT] Re: Wrażenia z rekrutacji
    Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości <news:e0nsdk$2rbc$1@news2.ipartners.pl>
    Gracjan Abakanowski <g...@y...com> pisze:

    > To posunięcie było bardzo zgrabne, Immono. :) Zapewne teraz będą mieli
    > trudności z pozyskaniem handlowców.

    Na 100 a nawet 120%.
    Już od samego rana rozbrzmiewają telefony od klientów, że zrywają kontrakty
    i przechodzą do konkurencji.
    Ludzie zaczęli się zwalniać. Obroty firmy spadają na łeb na szyję.
    Nie podejrzewałam, że siła perswazji anonimowej Immony z ppd jest tak wielka
    i niszcząca.

    > A niszczarka do dokumentów oparta na procesorze o technologii białkowej
    > jest zbyt droga w utrzymaniu...
    > Można ją zredukować do urządzenia wykonanego w technologii
    > tradycyjnej. ;)

    Misiu pluszowy, tak się składa, że to jest moja prywatna firma :)

    --
    Nixe