PracaGrupypl.praca.dyskusjeWrażenia z rekrutacji › Re: Wrażenia z rekrutacji
  • Data: 2006-04-02 10:11:39
    Temat: Re: Wrażenia z rekrutacji
    Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości <news:06040211452288@polnews.pl>
    Immona <c...@n...gmailu> pisze:

    > Jak ktos wpisze nazwe w Googla na ppd, to raczej beda to kandydaci na
    > pracownikow i dzieki temu ich dzien bedzie weselszy. ;)

    No ale co w związku z tym? Wytłumacz mi jak dziecku.
    Czy w Twoim mniemaniu miałoby mnie to w jakikolwiek sposób zmartwić?
    Bo tak się składa, że nie obchodzi mnie ani na jotę, zatem Twoja niczym nie
    uzasadniona złośliwość była mocno chybiona.

    > szybko przechodzisz w nich do argumentow ad personam takich
    > jak wyzej i ze styl i poziom Twojej dyskusji nie odpowiada moim
    > wymaganiom flame'owym.

    Wybacz Immono, ale to Ty - miast podyskutować, jak na kulturalnego człowieka
    przystało - zaczęłaś rozgrywki personalne wyciągając moje_prywatne_sprawy na
    forum publiczne i urządzać sobie z nich kpiny. Zasadniczo to ja powinnam
    była zEOTować po tamtym poście, ale uznałam, że poczekam jeszcze na
    merytoryczne argumenty. Niestety - zawiodłam się. Tym samym skutecznie
    zburzyłaś swój wizerunek 'firmy' w moich oczach :)

    --
    Nixe