PracaGrupypl.praca.dyskusjeWrażenia z rekrutacji › Re: Wrażenia z rekrutacji
  • Data: 2006-04-02 07:41:47
    Temat: Re: Wrażenia z rekrutacji
    Od: "Brodek" <G...@B...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kaizen napisał(a):
    > O, to mnie rozwaliłeś. Naprawdę sądzisz, że pensja minimalna w Polsce
    > to 15K PLN?
    > ROTFL

    Nie rozumiem.
    Minimalna w sensie prawa to oczywiście grosze.
    Ale w konkretnych przypadkach to nie są kwoty niemożliwe. W
    końcówce swej pracowniczej kariery dostawałem więcej więc nie jest
    to bynajmniej kwota z sufitu..

    > Zależy od 9164 różnych czynników.

    Zalewasz.
    Mamy ogłoszenia:
    1.
    Poszukujemy teleankietera. Praca 8 godzin 5 dni w tygodniu. Warszawa
    (dzielnica).
    2.
    Poszukujemy programisty XXX. Praca w młodym zespole w Warszawie
    (dzielnica).
    3.
    Poszukujemy reprezentanta handlowego do sprzedaży xxx. Praca
    (określenie regionu)

    I jakie masz jeszcze czynniki, których potrzebuje kandydat, by
    określić wysokość wynagrodzenia?

    Pzdr
    Brodek