PracaGrupypl.praca.dyskusjeWrażenia z rekrutacji › Re: Wrażenia z rekrutacji
  • Data: 2006-04-02 07:33:10
    Temat: Re: Wrażenia z rekrutacji
    Od: "Brodek" <G...@B...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kaizen napisał(a):
    > Dokładnie. Ten kto ogłasza przetarg - czy to na kupno, czy na
    > sprzedaż. Ale to działa na zasadzie licytacji (gdzie licytuje się nie
    > tylko ceną ale i innymi warunkami). Nie mniej to ogłaszający przetarg
    > ustala warunki i wagi dla poszczególnych kryteriów decyzyjnych.

    Czyli się zgadzamy.
    Pracodawca ogłasza przetarg a pracownicy w nim startują.
    Czyli pracodawca nie musi ogłaszać wynagrodzenia.

    > W wielu firmach jest - widełki są jasno określone i podane do
    > wiadomości pracowników.

    Uhm..
    Pracowałem w jednej takiej firmie, gdzie ze względu na układ
    zbiorowy były takie widełki. I tak mi wykombinowali z nazwą
    stanowiska i zaszeregowaniem, że otrzymałem ile chciałem..

    > Gdzie przeczytałeś, że koniecznie?

    A tak odniosłem wrażenie czytając poprzedniego Twojego posta..

    > Powiedz mi zatem, jaki najemny pracownik zarabia (albo chociaż w
    > jakiej firmie) milion polskich złotych (albo więcej) miesięcznie.

    No znam ze dwóch takich najemnych. O innych można poczytać w
    gazetach.
    Reszta to faktycznie przedsiębiorcy.

    Pzdr
    Brodek