PracaGrupypl.praca.dyskusjeWrażenia z rekrutacji › Re: Wrażenia z rekrutacji
    From: Kaizen <x...@c...sz>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Wrażenia z rekrutacji
    Date: Sat, 01 Apr 2006 19:45:18 +0200

    Pięknego dnia Sat, 1 Apr 2006 00:21:45 +0200, "zasit" <z...@w...pl>
    zakodował:

    >1. Zapomnij o zasadach pisania CV i twoje CV od razu zostanie "olane" bo nie
    >jest ladne :]

    Jeżeli piszesz aplikację na stanowiska, gdzie ważna jest kreatywność -
    możesz zapomnieć. W innych przypadkach - lepiej znać i stosować.
    Radosną twórczość można (w pewnych ramach) uprawiać w LM.

    >2. To że zostałeś wybrany to zasługa w 50% szcześcia że gdzieś na którymś
    >etapie nie zostałeś odrzucony.

    Życzę szczęścia z takim podejściem. Przyda się.

    >3. Jak zwykle pracodawca wie najlepiej jak sie przeprowadza rekrutacje.

    Może nie wiedziec jak się przeprowadza rekrutację - ważne, że chce
    dobrać pracownika najlepiej odpowiadającego jego potrzebom.

    >4. To że pracodawca nie odpowiada oznacza dla mnie że nie wie jak
    >odpowiedzieć.

    Odpowiadałeś kiedyś na 100 e-maili? To, że Ty się nudzisz nie znaczy,
    że pracownicy/właściciel dobrze prosperującej firmy też się nudzą. W
    sumie, to by nawet źle o nich świadczyło.

    >5. Brak czasu przeznaczony dla wyszulania potencjalnego pracownika oznacza
    >nie całkowicie profesjonalne podejście

    Z czego to wnioskujesz? Że nie odpisują tym, których aplikacja do
    ogłoszenia ma się jak pięść do nosa? Jeżeli kandydat przysyła
    sztampową aplikację (czasami nawet zapomina zmienić nazwę firmy albo
    widać we właściwościach dokumentu, że został utworzony sześć lat temu)
    to czemu pracodawca ma poświęcić mu więcej pracy i uwagi?

    >6. Kolejny wniosek jest taki iż rekrutację przeprowadza osoba ktora nie
    >tylko ze nie ma na to czasu to dodatkowo nie za bardzo sie zna

    Jak będziesz miał firmę i będziesz szukał pracodawców powtórz to
    proszę.
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded