PracaGrupypl.praca.dyskusjeWrażenia z rekrutacji › Re: Buractwo pracodawców
  • Data: 2006-04-01 21:20:21
    Temat: Re: Buractwo pracodawców
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Vetch [Sat, 1 Apr 2006 19:53:59 +0200]:

    > kiedy chcę kupić towar, to zwyczajnie zamieszczam ogłoszenie
    > z informacją ile mogę za ten towar dać. I ten fakt stanowi
    > nie o mojej słabości, lecz o poważnym podejściu do sprzedającego
    > - szanuję jego i swój czas.

    W takim razie ja nie szanuję kompletnie, bo jak chcę coś kupić
    - dajmy na to sprzęt o konkretnych parametrach, żeby było to coś
    w czym cena do jakości nic nie ma - to rozglądam się jednak za
    jak najniższą ofertą. Na tej zasadzie dobieram sobie dostawców:
    piszę że kupię np. 20 szt. kart OrinocoGold pod AP-2000 i poproszę
    o ofertę cenową sprzedawców tych kart.

    Jasne, mogę powiedzieć "dam 300zł za sztukę" - ale wtedy ten,
    kto sprzedałby za 250zł oczywiście te 50 do faktury dorzuci.
    A mi nie zależy na dopłacaniu 1.000zł jeśli nie muszę.

    Zasadniczo sprzedawcy zależy na tym, żeby moje pieniądze
    u niego zostały, wie dobrze jaką ma cenę i marżę, więc siłą
    rzeczy to on może postarać się o atrakcyjne warunki zakupu.
    Ja jako klient chcę mieć te Orinoco jak najtaniej.

    Kira
    (BTW: jeśli ktoś ma w sensownej cenie za 20szt. to poproszę ;>)