PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wdrozeniowiec

  • 1. Data: 2006-04-21 11:47:26
    Temat: Wdrozeniowiec
    Od: "mobiteam" <e...@m...pl>

    Mobiteam Sp. z o.o. jest mloda, preznie dzialajaca firma
    zajmujaca sie technikami mobilnymi i internetowymi. W zwiazku z
    szybkim rozwojem firmy i poszerzeniem zakresu jej dzialalnosci,
    poszukujemy ambitnych osób potrafiacych sprostac stawianym im
    wymaganiom.
    Jezeli nie boisz sie wyzwan, chcesz pracowac w mlodym, dynamicznym
    zespole specjalistów, ta oferta jest wlasnie dla Ciebie.

    Stanowisko: WDROZENIOWIEC

    Wymagane umiejetnosci:
    - Czynna znajomosc jezyka angielskiego
    - Doswiadczenie we wdrazaniu aplikacji internetowych
    - Umiejetnosc programowania w jezykach skryptowych: bash, perl, awk
    - Umiejetnosc pracy pod systemem operacyjnym linux
    - Biegla znajomosc relacyjnych baz danych
    - Znajomosc zagadnien sieciowych i technik internetowych
    - Umiejetnosc pracy z klientem
    - Umiejetnosc pracy w zespole
    - Sumiennosc i solidnosc
    - Samodzielnosc i zaangazowanie
    - Otwarty umysl i twórcze podejscie do problemów
    - Umiejetnosc szybkiego uczenia sie i poznawania nowych technologii
    Dodatkowe atuty:
    - Czynna znajomosc jezyka niemieckiego
    - Umiejetnosc programowania w javie

    Kandydatom oferujemy:

    - Ciekawa i stabilna prace w mlodym zespole specjalistów
    - Atrakcyjne wynagrodzenie
    - Unikalne mozliwosci rozwoju w dynamicznie rozwijajacej sie
    branzy

    Osoby zainteresowane prosimy o przeslanie CV na adres
    p...@m...com, z zalaczona w temacie e-maila nazwa stanowiska
    oraz klauzula o ochronie danych osobowych. Uprzejmie informujemy, ze
    skontaktujemy sie tylko z wybranymi osobami.

  • 2. Data: 2006-04-21 11:50:11
    Temat: Re: Wdrozeniowiec
    Od: "jaQbek" <j...@s...eu>

    > Mobiteam Sp. z o.o. jest mloda, preznie dzialajaca firma
    > zajmujaca sie technikami mobilnymi i internetowymi. ...
    ... Ale nie znajaca zupelnie netykiety. Ciekawe, kto by chcial pracowac u
    spamerów

  • 3. Data: 2006-04-21 22:53:16
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    jaQbek zapodał(a):

    > ... Ale nie znajaca zupelnie netykiety. Ciekawe, kto by chcial pracowac u spamerów

    Zacznij od naprawienia swojego czytnika ;)

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,