PracaGrupypl.praca.dyskusje › 3 lata = 3 miesiace okres wypowiedzenia ? - da sie to obejsc

  • 1. Data: 2006-04-21 11:18:19
    Temat: 3 lata = 3 miesiace okres wypowiedzenia ? - da sie to obejsc
    Od: "hj" <h...@W...gazeta.pl>

    Mam takie pytanie: niedlugo mija mi 3 lata jak jestem zatrudniony u jednego
    pracodawcy. Z tego co mi wiadomo, bedzie to sie rownalo z 3 miesiecznym
    okresem wypowiedzenia.
    Niestety JEST TO DLA MNIE KARA. bo jezeli znajde cos ciekawego w miedzyczasie
    to mało ktora firma jest sklonna czekac az 3 miesiace na kandydata :(
    Czy da sie jakos obejsc to prawo ??

    POMOCY !!!!!!!
    Dzieki

  • 2. Data: 2006-04-21 12:18:08
    Od: rocq <r...@o...pl>

    hj napisał(a):
> [...]
    > to mało ktora firma jest sklonna czekac az 3 miesiace na kandydata :(

    proponuje przeszukac grupe, juz wiele wiele razy byl ten temat poruszany ;]

  • 3. Data: 2006-04-21 16:28:49
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska.pl>

    W wiadomości news:e2af1q$ono$1@inews.gazeta.pl hj <h...@W...gazeta.pl>
    pisze:

    > Mam takie pytanie: niedlugo mija mi 3 lata jak jestem zatrudniony u
    > jednego pracodawcy. Z tego co mi wiadomo, bedzie to sie rownalo z 3
    > miesiecznym okresem wypowiedzenia.
    > Niestety JEST TO DLA MNIE KARA.
    Nie wrzeszcz. Nie bądź dziecinny, żadna kara. To jest twoja zwyczajna,
    wynikająca z prawa pracy powinność i jest ona słuszna.

    > bo jezeli znajde cos ciekawego w
    > miedzyczasie to mało ktora firma jest sklonna czekac az 3 miesiace na
    > kandydata
    Jak się zatrudniałeś, to powinieneś wiedzieć, że tak to wygląda. Jeśli nie
    wiedziałeś - płacisz słuszną cenę za głupotę. Tak to jest w świecie
    dorosłych.

    > Czy da sie jakos obejsc to prawo ??
    Nie trzeba go obchodzić. Ono przewiduje inne możliwości. Wystarczy poczytać.

    Jotte

  • 4. Data: 2006-04-21 17:15:16
    Od: Mariusz 'BB' Trojanowski <m...@a...in.sig>

    Dnia 4/21/2006 1:18 PM, hj wrote:
> [...]
    > to mało ktora firma jest sklonna czekac az 3 miesiace na kandydata :(

    Nie płacz. Zwolnij się już teraz (za wypowiedzeniem) i podpiszcie z
    pracodawcą nowa umowę na czas określony, na przykład na 2-3-5 lat. Wtedy
    możecie wpisać do umowy dwutygodniowy okres wypowiedzenia. Oczywiście,
    działa to w obie strony, jak znudzisz się pracodawcy, to też będziesz
    miał 2 tygodnie na ewakuację.

    --
    Pozdrawiam @ Mariusz Trojanowski @@@ slotyzmok @ narod!ru (s <-> z)
    "- Proszę pokazać język. Proszę powiedzieć trzydzieści trzy. Oddychać.

  • 5. Data: 2006-04-22 09:47:36
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    hj <h...@W...gazeta.pl> pisze:

    > Czy da sie jakos obejsc to prawo ??

    Po co od razu obchodzić prawo?
    Można po prostu rozwiązać umowę za porozumieniem stron.

    --
    Nixe