PracaGrupypl.praca.dyskusje › studenci na bezplatnych praktykach

  • 1. Data: 2006-04-20 20:47:42
    Temat: studenci na bezplatnych praktykach
    Od: "Monika" <m...@o...pl>

    Witam!
    Chcialabym przyjac na bezplatne praktyki 3 miesieczne studentow ze
    znajomoscia j. niemieckiego.
    Czy wiecie moze jakie przepisy reguluja przyjecie studentow na praktyke?
    Czy powinno sie zawrzec jakas umowe z praktykantami czy ze szkola?
    W wyborczej w dodatku praca jest kilka ogloszen nt. stazu dla studentow?
    Czy sa to staze platne czy bezplatne? Jakie przepisy to reguluja?

    Pozdr.
    Monika

  • 2. Data: 2006-04-21 07:26:35
    Temat: Re: studenci na bezplatnych praktykach
    Od: "Łukasz Molga" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Monika" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > W wyborczej w dodatku praca jest kilka ogloszen nt. stazu dla studentow?
    > Czy sa to staze platne czy bezplatne? Jakie przepisy to reguluja?

    Witam!

    Z tego co mi wiadomo, a do mnie też studenci przychodzili:) nie trzeba
    zawierac umowy:) tylko trzeba im podpisac te ich dokumenty o odbyciu
    praktyk, jesli sami sie zglosza do Twojej firmy. Jesli natomiast chcesz miec
    tak jakby staly przyplyw praktykantów, musisz zawrzec umowe ze szkola, i to
    lezy w Twoim interesie:) Ale z tego co wiem praktyki studenckie trwaja max 1
    miesiac.

  • 3. Data: 2006-04-21 17:42:00
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Łukasz Molga napisał(a):

> [...]
    > lezy w Twoim interesie:) Ale z tego co wiem praktyki studenckie trwaja max 1

    Ja mam w tym roku sześciotygodniowe praktyki w ramach studiów zaocznych.

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 4. Data: 2006-04-21 20:05:24
    Od: d...@g...pl

> [...]
    > W wyborczej w dodatku praca jest kilka ogloszen nt. stazu dla studentow?
    > Czy sa to staze platne czy bezplatne? Jakie przepisy to reguluja?

    Podpisujesz umowe z uczelnia. Ale najlepiej wez "zatrudnij" stazyste- raz zabawa
    z papirami i moze dla Ciebie robic nawet przez rok. Pensje placi panstwo.

  • 5. Data: 2006-04-21 20:16:17
    Od: "Łukasz Molga" <m...@o...pl>

    Użytkownik <d...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zabawa
    > z papirami i moze dla Ciebie robic nawet przez rok. Pensje placi panstwo.

    problem w tym, ze zazwyczaj staze sa tylko w styczniu , bo pozniej urzad
    pracy niema kasy... ale sprobowac zawsze mozna...

  • 6. Data: 2006-04-21 22:57:58
    Od: "Monika" <m...@o...pl>

    Problem ze stazami z urzedu pracy jest teraz taki, ze sa konkursy od marca i
    nie kazdemu pracodawcy dadza stazyste. Ja wnioskowalam o 2-och i mi
    przyznali jednego.
    Przyslali tego kandydata i na wstepie powiedzial, ze on na to stanowisko nie
    chce przyjsc...wiec rece mi opadly.
    Zadzwonilam do urzedu, bo obiecali, ze maja w swojej bazie wielu kandydatow
    na staz, a jak co do czego przyszlo, to przyslali jednego i na dodatek nie
    zainteresowanego.
    Szkoda bylo pracy i czasu...
    Nie poddam sie tak latwo i bede meczyc urzad pracy o kolejnych kandydatow.