PracaGrupypl.praca.dyskusjeWady - jakie podac na rozmowie kwalifikacyjnej ??? › Re: Wady - jakie podac na rozmowie kwalifikacyjnej ???
    From: "Adam" <a...@f...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Wady - jakie podac na rozmowie kwalifikacyjnej ???
    Date: Tue, 20 Aug 2002 13:37:34 +0200

    > Witam, od pewnego czasu juz szukam pracy i jeszcze ;-) nie udalo mi sie
    > dostac na rozmowe kwalifikacyjna, ale nurtuje mnie jedno, jesli podczas
    owej
    > rozmowy pracodawca pyta o Nasze wady, jakie wymienic aby staly sie one
    > naszymi zaletami ;-)

    A dlaczego chcesz na siłę wynosić się na piedestał ? Człowiek z samymi
    zaletami nie istnieje, a człowiek z wadami-zaletami to sztuczne naginanie
    CV. Pracodawcy to widzą.
    Wiadomo, iż podczas rozmowy padają pytania merytoryczne (wykształcenie,
    doświadczenie, płaca) i luźniejsze (aby sprawdzić komunikatywność, hmm....
    nerwowość kandydata, inteligencję). W przypadku tych drugich pracodawcy
    chodzi o normalną, luźną konwersację, i ocenę jednocześnie, nazwę to:
    "społecznym przystosowaniem" kandydata, aby nie doszło do paradoksu, np. że
    zatrudnia wybitnego informatyka-programistę, który może zjadł wszystkie
    mózgi świata, ale jest osobą niekomunikatywną, i nie moze pracować w
    zespole. W efekcie nie da sie wykorzystać jego zdolności, a zatrudnienie
    takiej osoby może spowodować wiele konflików wewnętrznych w firmie.

    Może za bardzo przejaskrawiłem, ale to byl tylko przykład. Chodzi o
    kompromis.

    Ok. sedno - wady, wady-zalety mają wpływ na wizerunek kandydata, ale jest to
    traktowane z przymrużeniem oka, tak samo chyba jak podawanie swoich
    zainteresowań. Człowiek i tak się sprawdzi/nie sprawdzi w pierwszych
    miesiącach pracy.

    Pozdrawiam grupowiczów

    Adam
    a...@i...pl