1. Data: 2002-08-20 08:54:24
Temat:Wady - jakie podac na rozmowie kwalifikacyjnej ???
Od:"Adamos" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, od pewnego czasu juz szukam pracy i jeszcze ;-) nie udalo mi sie
dostac na rozmowe kwalifikacyjna, ale nurtuje mnie jedno, jesli podczas owej
rozmowy pracodawca pyta o Nasze wady, jakie wymienic aby staly sie one
naszymi zaletami ;-)

Adamos
gg 990369

2. Data: 2002-08-20 10:17:34
Temat:Re: Wady - jakie podac na rozmowie kwalifikacyjnej ???
Od:"DarekS" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adamos wrote:
> [...]
> sie dostac na rozmowe kwalifikacyjna, ale nurtuje mnie jedno, jesli
> podczas owej rozmowy pracodawca pyta o Nasze wady, jakie wymienic aby

Przykładowo:
Moją największą wadą jest brak wad :-)
Uważam, że moją wadą jest perfekcjonizm
itp.

--
Darek
wyciąć anty spam z adresu

3. Data: 2002-08-20 11:02:10
Od:"Kinga Macyszyn" <k...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Można powiedzieć: ambicja
W każdym razie trzeba podać taką wadę, żeby mogła być też odbierana jako
zaleta.

4. Data: 2002-08-20 11:31:42
Od:"Harmony Wroclaw" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adamos" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
owej
> rozmowy pracodawca pyta o Nasze wady, jakie wymienic aby staly sie one

może być np. pracoholizm (ja np. kiedys powiedzialam "moj maz twierdzi ze
moja wada jest to ze calkowicie poswiecam sie pracy ;-) ")
moze byc upór w połączeniu z ambicją
moze byc chęć dojścia do celu za wszelka cene (co poniekad jest wada, ale
dla pracodawcy moze to byc zaleta)
pozdrawiam i zycze wielu ciekawych rozmow kwalifikacyjnych
H.
Wielki konkurs Avon - www.avonwroclaw.prv.pl

5. Data: 2002-08-20 11:37:34
Od:"Adam" <a...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
owej
> rozmowy pracodawca pyta o Nasze wady, jakie wymienic aby staly sie one

A dlaczego chcesz na siłę wynosić się na piedestał ? Człowiek z samymi
zaletami nie istnieje, a człowiek z wadami-zaletami to sztuczne naginanie
CV. Pracodawcy to widzą.
Wiadomo, iż podczas rozmowy padają pytania merytoryczne (wykształcenie,
doświadczenie, płaca) i luźniejsze (aby sprawdzić komunikatywność, hmm....
nerwowość kandydata, inteligencję). W przypadku tych drugich pracodawcy
chodzi o normalną, luźną konwersację, i ocenę jednocześnie, nazwę to:
"społecznym przystosowaniem" kandydata, aby nie doszło do paradoksu, np. że
zatrudnia wybitnego informatyka-programistę, który może zjadł wszystkie
mózgi świata, ale jest osobą niekomunikatywną, i nie moze pracować w
zespole. W efekcie nie da sie wykorzystać jego zdolności, a zatrudnienie
takiej osoby może spowodować wiele konflików wewnętrznych w firmie.

Może za bardzo przejaskrawiłem, ale to byl tylko przykład. Chodzi o
kompromis.

Ok. sedno - wady, wady-zalety mają wpływ na wizerunek kandydata, ale jest to
traktowane z przymrużeniem oka, tak samo chyba jak podawanie swoich
zainteresowań. Człowiek i tak się sprawdzi/nie sprawdzi w pierwszych
miesiącach pracy.

Pozdrawiam grupowiczów

Adam
a...@i...pl

6. Data: 2002-08-20 11:41:59
Od:"Lia" <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
owej
> rozmowy pracodawca pyta o Nasze wady, jakie wymienic aby staly sie one

Najlepsza metoda - wymieniac wady nie związane z pracą - oznacza to, ze
mamy wady(jestesmy szcerzy), ale w pracy to one nam nei przeszkodzą
np. "nei umiem gotowac", "nie potarfie spiewac",

7. Data: 2002-08-20 12:38:05
Od:Kaizen <x...@c...sz> szukaj wiadomości tego autora

Pięknego dnia Tue, 20 Aug 2002 12:17:34 +0200, "DarekS"
<a...@a...com.pl> zakodował:

>Moją największą wadą jest brak wad :-)
>Uważam, że moją wadą jest perfekcjonizm
>itp.

IMO rekrutujący słyszą to od każdego i niedobrze im się już od tego
robi.
Lepiej podać coś bardziej realistycznego i ludzkiego.
Np. lubię długo spać, lubię pieniądze (od razu sugeruje, co motywuje
danego ludzika) itp.

GG 2122; ICQ#: 64457775
e-mail Rot13 coded

8. Data: 2002-08-20 14:39:54
Od:"Jarek Krochmalski" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Harmony Wroclaw" <h...@w...pl> napisał w wiadomości
> pozdrawiam i zycze wielu ciekawych rozmow kwalifikacyjnych

to ladnie :) nie lepiej JEDNEJ ale skutecznej?
jotka

9. Data: 2002-08-20 15:12:21
Od:"Slavo" <slavo-s(nospam)@gmx.net> szukaj wiadomości tego autora

"Jarek Krochmalski" <j...@w...pl> wrote in message
> Użytkownik "Harmony Wroclaw" <h...@w...pl> napisał w wiadomości
>
> to ladnie :) nie lepiej JEDNEJ ale skutecznej?
> jotka

no dobrze, znaczy że ktoś ma jedną pracę na całe życie dostać ;-))))) czy
następne juz bez rozmowy kwalifikacyjnej ? ;-)))))

--
pozdrówka, Slavo

10. Data: 2002-08-20 23:31:04
Temat:Odp: Wady - jakie podac na rozmowie kwalifikacyjnej ???
Od:"glos" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lia <L...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ajt9v5$4m7$...@n...onet.pl...

> Najlepsza metoda - wymieniac wady nie związane z pracą - oznacza to, ze
> mamy wady(jestesmy szcerzy), ale w pracy to one nam nei przeszkodzą
> np. "nei umiem gotowac", "nie potarfie spiewac",

mowa o zatrudnianiu szefa kuchni? ;)

--

pozdrawiam,

glos