PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wady - jakie podac na rozmowie kwalifikacyjnej ???

  • 1. Data: 2002-08-20 08:54:24
    Temat: Wady - jakie podac na rozmowie kwalifikacyjnej ???
    Od: "Adamos" <a...@w...pl>

    Witam, od pewnego czasu juz szukam pracy i jeszcze ;-) nie udalo mi sie
    dostac na rozmowe kwalifikacyjna, ale nurtuje mnie jedno, jesli podczas owej
    rozmowy pracodawca pyta o Nasze wady, jakie wymienic aby staly sie one
    naszymi zaletami ;-)

    Adamos
    gg 990369

  • 2. Data: 2002-08-20 10:17:34
    Temat: Re: Wady - jakie podac na rozmowie kwalifikacyjnej ???
    Od: "DarekS" <a...@a...com.pl>

    Adamos wrote:
> [...]
    > sie dostac na rozmowe kwalifikacyjna, ale nurtuje mnie jedno, jesli
    > podczas owej rozmowy pracodawca pyta o Nasze wady, jakie wymienic aby

    Przykładowo:
    Moją największą wadą jest brak wad :-)
    Uważam, że moją wadą jest perfekcjonizm
    itp.

    --
    Darek
    wyciąć anty spam z adresu

  • 3. Data: 2002-08-20 11:02:10
    Od: "Kinga Macyszyn" <k...@b...pl>

    Można powiedzieć: ambicja
    W każdym razie trzeba podać taką wadę, żeby mogła być też odbierana jako
    zaleta.

  • 4. Data: 2002-08-20 11:31:42
    Od: "Harmony Wroclaw" <h...@w...pl>

    Użytkownik "Adamos" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    owej
    > rozmowy pracodawca pyta o Nasze wady, jakie wymienic aby staly sie one

    może być np. pracoholizm (ja np. kiedys powiedzialam "moj maz twierdzi ze
    moja wada jest to ze calkowicie poswiecam sie pracy ;-) ")
    moze byc upór w połączeniu z ambicją
    moze byc chęć dojścia do celu za wszelka cene (co poniekad jest wada, ale
    dla pracodawcy moze to byc zaleta)
    pozdrawiam i zycze wielu ciekawych rozmow kwalifikacyjnych
    H.
    Wielki konkurs Avon - www.avonwroclaw.prv.pl

  • 5. Data: 2002-08-20 11:37:34
    Od: "Adam" <a...@f...pl>

> [...]
    owej
    > rozmowy pracodawca pyta o Nasze wady, jakie wymienic aby staly sie one

    A dlaczego chcesz na siłę wynosić się na piedestał ? Człowiek z samymi
    zaletami nie istnieje, a człowiek z wadami-zaletami to sztuczne naginanie
    CV. Pracodawcy to widzą.
    Wiadomo, iż podczas rozmowy padają pytania merytoryczne (wykształcenie,
    doświadczenie, płaca) i luźniejsze (aby sprawdzić komunikatywność, hmm....
    nerwowość kandydata, inteligencję). W przypadku tych drugich pracodawcy
    chodzi o normalną, luźną konwersację, i ocenę jednocześnie, nazwę to:
    "społecznym przystosowaniem" kandydata, aby nie doszło do paradoksu, np. że
    zatrudnia wybitnego informatyka-programistę, który może zjadł wszystkie
    mózgi świata, ale jest osobą niekomunikatywną, i nie moze pracować w
    zespole. W efekcie nie da sie wykorzystać jego zdolności, a zatrudnienie
    takiej osoby może spowodować wiele konflików wewnętrznych w firmie.

    Może za bardzo przejaskrawiłem, ale to byl tylko przykład. Chodzi o
    kompromis.

    Ok. sedno - wady, wady-zalety mają wpływ na wizerunek kandydata, ale jest to
    traktowane z przymrużeniem oka, tak samo chyba jak podawanie swoich
    zainteresowań. Człowiek i tak się sprawdzi/nie sprawdzi w pierwszych
    miesiącach pracy.

    Pozdrawiam grupowiczów

    Adam
    a...@i...pl

  • 6. Data: 2002-08-20 11:41:59
    Od: "Lia" <L...@p...onet.pl>

> [...]
    owej
    > rozmowy pracodawca pyta o Nasze wady, jakie wymienic aby staly sie one

    Najlepsza metoda - wymieniac wady nie związane z pracą - oznacza to, ze
    mamy wady(jestesmy szcerzy), ale w pracy to one nam nei przeszkodzą
    np. "nei umiem gotowac", "nie potarfie spiewac",

  • 7. Data: 2002-08-20 12:38:05
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Tue, 20 Aug 2002 12:17:34 +0200, "DarekS"
    <a...@a...com.pl> zakodował:

    >Moją największą wadą jest brak wad :-)
    >Uważam, że moją wadą jest perfekcjonizm
    >itp.

    IMO rekrutujący słyszą to od każdego i niedobrze im się już od tego
    robi.
    Lepiej podać coś bardziej realistycznego i ludzkiego.
    Np. lubię długo spać, lubię pieniądze (od razu sugeruje, co motywuje
    danego ludzika) itp.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 8. Data: 2002-08-20 14:39:54
    Od: "Jarek Krochmalski" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Harmony Wroclaw" <h...@w...pl> napisał w wiadomości
    > pozdrawiam i zycze wielu ciekawych rozmow kwalifikacyjnych

    to ladnie :) nie lepiej JEDNEJ ale skutecznej?
    jotka

  • 9. Data: 2002-08-20 15:12:21
    Od: "Slavo" <slavo-s(nospam)@gmx.net>

    "Jarek Krochmalski" <j...@w...pl> wrote in message
    > Użytkownik "Harmony Wroclaw" <h...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > to ladnie :) nie lepiej JEDNEJ ale skutecznej?
    > jotka

    no dobrze, znaczy że ktoś ma jedną pracę na całe życie dostać ;-))))) czy
    następne juz bez rozmowy kwalifikacyjnej ? ;-)))))

    --
    pozdrówka, Slavo

  • 10. Data: 2002-08-20 23:31:04
    Temat: Odp: Wady - jakie podac na rozmowie kwalifikacyjnej ???
    Od: "glos" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik Lia <L...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ajt9v5$4m7$...@n...onet.pl...

    > Najlepsza metoda - wymieniac wady nie związane z pracą - oznacza to, ze
    > mamy wady(jestesmy szcerzy), ale w pracy to one nam nei przeszkodzą
    > np. "nei umiem gotowac", "nie potarfie spiewac",

    mowa o zatrudnianiu szefa kuchni? ;)

    --

    pozdrawiam,

    glos