PracaGrupypl.praca.dyskusjeWady - jakie podac na rozmowie kwalifikacyjnej ??? › Re: Wady - jakie podac na rozmowie kwalifikacyjnej ???
  • Data: 2002-08-21 15:03:42
    Temat: Re: Wady - jakie podac na rozmowie kwalifikacyjnej ???
    Od: Kaizen <x...@c...sz> szukaj wiadomości tego autora

    Pięknego dnia Wed, 21 Aug 2002 09:57:51 +0200, Cassandra
    <k...@r...pl> zakodował:

    >Taaaak, zwlaszcza to "lubie dlugo spac" :) Mysle, ze takie stwierdzenie
    >sugeruje jedynie o tym, ze przyszly pracownik raczej nie bedzie zbyt

    Ja raczej spodziewałbym się odpowiedzi "ja też" ;)
    Twoje rozumowanie ze spóźnianiem jest zbyt daleko idące. Czy jak ktoś
    powie, że lubi dobre jedzenie, to musi być gruby? Nie każdy może mieć
    to, co chce. Jeżeli w zaletach podasz silną wolę i sumienność, to taka
    wada przestaje mieć znaczenie, a czyni Cię bardziej ludzkim niż inni
    kandydaci "perfekcjoniści", "pracocholicy" itp.
    Taki tekst sprowadza rozmowę na bardziej ludzki tor. A nie tylko
    wyprasowana koszula, mondre odpowiedzi (zazwyczaj recytowane te same
    przez każdego kandydata) się liczą.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775