PracaGrupypl.praca.dyskusjeWady - jakie podac na rozmowie kwalifikacyjnej ??? › Re: Odp: Wady - jakie podac na rozmowie kwalifikacyjnej ???
  • Data: 2002-08-22 17:10:19
    Temat: Re: Odp: Wady - jakie podac na rozmowie kwalifikacyjnej ???
    Od: Nahia <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    /o)\ Aloha, Konrad_!
    \(o/ piszesz:

    > Czekamy na przykłady.. ;)

    jap., tez chetnie pare przeczytam :-) a tak
    w ogole, to mi na przyklad nie przeszkadzaja
    wady typu "mam slaba pamiec do telefonow"
    czy w tym typie- wiem doskonale ze nie jest
    to cos co niewielkim samozaparciu nie mozna
    inaczej zalatwic, np. prowadzac rzetelny spis
    numerow ktore sa potrzebne. krotko mowiac,
    sugeruje zebyscie na prawde powiedzieli co
    sprawia wam trudnosc czy w czym sie jeszcze
    kiepsko czujecie, ale za to w sposob, ktory
    zasugeruje ze nie jest to dla was zadna wielka
    przeszkoda. np. wykorzystujac juz przyklad-
    "mam problemy z zapamietywaniem wielu numerow
    telefonow, wiec zawsze nosze przy sobie wielki
    notes z numerami" ;-) i jesli nie wymienicie
    akurat tego, co jest bardzo istotne na danym
    stanowisku, to podejrzewam ze wypadniecie
    znacznie lepiej niz ci ktorzy mowia ze nie
    umieja spiewac :-)

    Nahia, Department of Redundancy Department