PracaGrupypl.praca.dyskusjeWady - jakie podac na rozmowie kwalifikacyjnej ??? › Re: Wady - jakie podac na rozmowie kwalifikacyjnej ???
  • Data: 2002-08-21 11:33:48
    Temat: Re: Wady - jakie podac na rozmowie kwalifikacyjnej ???
    Od: Nahia <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    /o)\ Aloha, DarekS!
    \(o/ piszesz:

    > Moją największą wadą jest brak wad :-)
    > Uważam, że moją wadą jest perfekcjonizm

    nie no, sluchajcie- tak jak napisal Adam: nie ma
    ludzi bez wad. pracodawca tez czlowiek, i doskonale
    przeciez o tym wie- ja rozumiem, ze przedstawiac sie
    w jak najlepszym swietle, ale bez przesady. ja tam
    wole wiedziec, ze zatrudniam czlowieka ktory _zna_
    swoje wady i cos robi zeby sie ich pozbywac. wtedy
    wiem ze mam do czynienia z osoba ktora potrafi sie
    uczyc na bledach, a nie tylko te bledy ignorowac.

    a tak na marginesie- nie wiem jak dla innych, ale
    dla mnie pracownik ktory zycia poza praca nie widzi
    bynajmniej nie jest szczegolnie pozadany; ale to
    jest scisle zwiazane z tym, ze ja tam lubie
    indywidualistow ktorzy oprocz tego ze sa pracownikami
    maja tez swoje prywatne zycie. z takimi lepiej sie
    pracuje jakos...

    Nahia, Department of Redundancy Department