PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wa-wa/praca dodatkowa/obsluga serwisowa malej siec

  • 1. Data: 2003-10-20 10:52:46
    Temat: Wa-wa/praca dodatkowa/obsluga serwisowa malej siec
    Od: "mia" <m...@s...pl>

    Witam.
    Praca dla informatyka w Warszawie, jako dodatkowa, mile widziani studenci z
    diswuadczeniem, max kilka godzin w tygodniu

    Zadaniem zatrudnionej osoby (firmy) będzie obsługa istniejacej sieci,
    rozwiazywanie problemow ze stacjami roboczymi (Windows) oraz urzadzeniami
    peryferyjnymi..

    Wymagania:
    - obsluga 5 dni w tygodniu
    - czas reakcji na awarie 4h dla zgloszen dokonanych do godz. 12, pozniejsze
    nastepnego dnia
    - obsluga oprogramowania, instalacja nowych pakietow, rekonfiguracja itp

    Siec obejmuje 2 komputery na WINXP polaczone siecia radiowa, 1 drukarke HP,
    jeden ploter Oce A0
    Po planowanej rozbudowie sieci negocjacja ceny.

    Prosze o przesylanie ofert zawierajacych cene stalego miesiecznego
    abonamentu za obsluge. Mozliwe rozliczenia f-a VAT, umowa o dzielo,
    gotowka:)

    Lokalizacja sieci
    Warszawa ul. Jana Pawła II

    szczegoly pod adresem
    --------------------------
    m...@s...pl

  • 2. Data: 2003-10-20 11:09:30
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "mia" <m...@s...pl> napisał w wiadomości
    <cut>
    > Siec obejmuje 2 komputery na WINXP polaczone siecia radiowa, 1 drukarke
    HP,
    > jeden ploter Oce A0
    <cut>

    Siec!? To nitka chyba raczej:P Wieksza mam w domu;)
    Tysiaka wezme - z czystej checi zobaczenia 'potwora';P
    MSPANC
    pozdr
    /p

  • 3. Data: 2003-10-20 11:18:21
    Od: "Dwarf" <d...@p...pl>

    Użytkownik "clockworkoi" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Siec!? To nitka chyba raczej:P Wieksza mam w domu;)
    > Tysiaka wezme - z czystej checi zobaczenia 'potwora';P

    Place tysiaka jak znajdziesz mi inne fachowe okreslenie na kilka >1 :)
    komputerow polaczonych ze soba i wspoldzielacych zasoby oraz urzadzenia
    peryferyjne, z mozliwoscia rozbudowy tegoz.:)

    Krasnoludek

  • 4. Data: 2003-10-20 11:22:44
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Dwarf" <d...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Place tysiaka jak znajdziesz mi inne fachowe okreslenie na kilka >1 :)
    > komputerow polaczonych ze soba i wspoldzielacych zasoby oraz urzadzenia
    > peryferyjne, z mozliwoscia rozbudowy tegoz.:)

    Dawaj tysiaka i dostajesz prawa do 'nitki' ;)
    /p

  • 5. Data: 2003-10-20 20:10:58
    Od: "A.B." <b...@k...onet.pl>

    > Użytkownik "Dwarf" <d...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Dawaj tysiaka i dostajesz prawa do 'nitki' ;)
    > /p
    Zamiast prowadzic takie jalowe spory odpowiedzcie prosze na pytanie o typowy
    wymagany czas reakcji.
    Bo mnie sie wydawalo ze 4 godz. to w bardzo powaznych instalacjach.
    A tu dwa komputery i dwie drukarki...
    Czy to jakas nowa norma?

  • 6. Data: 2003-10-20 23:24:36
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "A.B." <b...@k...onet.pl> napisał w wiadomości

    <cut>
> [...]
    typowy
    > wymagany czas reakcji.
    > Bo mnie sie wydawalo ze 4 godz. to w bardzo powaznych instalacjach.

    W bardzo powoaznej instalacji to moj kumpel ma byc w ciagu polgodziny na
    miejscu i podjac akcje - albo nie ma internetu:P
    Ja jestem pod komora 24/7 i wisze na callbacku jakby cos nie zagralo ew jade
    do firmy, o 4 godzinach moge zapomniec.
    4 godziny to w sam raz na 2 kompy i kase ktora mozna za to wziac (tym
    bardziej ze to do poludnia kiedy ci ludzie musza na tym pracowac, po
    poludniu mozna przyjsc na nastepny dzien zdaje sie?)
    pozdr
    /p

  • 7. Data: 2003-10-20 23:28:14
    Od: Kyniu <kyniu@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    On Mon, 20 Oct 2003 12:52:46 +0200, "mia" <m...@s...pl> wrote:

    > jako dodatkowa,
    > max kilka godzin w tygodniu
    >obsluga 5 dni w tygodniu
    >czas reakcji na awarie 4h

    Tak czytam i mysle - smiac sie? plakac? ......
    - kilka godzin w tygodniu to ile ????
    - dodatkowa ale codziennie - to raczej nie dodatkowa tylko drugi etat
    - za sama gotowosc do swiadczenia serwisu w takim tempie firmy placa tysiace
    dolarow - za obsluge osobno.

    Kyniu

    P.S. A potem taki imc podpisujacy sie MIA bedzie narzekal ze u nas nie ma
    bezrobocia bo on nie znalazl chetnych.

    --
    * _ __ _ *
    * | |/ / _ _ _ (_)_ _ *

  • 8. Data: 2003-10-21 15:39:48
    Od: "A.B." <b...@k...onet.pl>

> [...]
    > >
    > W bardzo powoaznej instalacji to moj kumpel ma byc w ciagu polgodziny na
    > miejscu i podjac akcje - albo nie ma internetu:P

    Co to za firma, ze nie wytrzyma dluzej niz pol godz. bez internetu?
    Allegro? Merlin?

    > Ja jestem pod komora 24/7 i wisze na callbacku jakby cos nie zagralo ew
    jade
    > do firmy, o 4 godzinach moge zapomniec.

    Zakladajac, ze mowisz o dzialalnosci samodzielnej a nie o pelnieniu dyzurow
    w firmie IT to mam pytania:
    - dasz rade pracowac dla wiecej niz jednej firmy?
    - jesli nie to czy ta jedyna placi Ci tyle, ze nie musisz szukac innej
    pracy?
    - nigdy nie wyjezdzaz dalej niz powiedzmy 100 km, chociazby prywatnie?

    Ja tez jezdze i w pilnych przypadkach srednio statystycznie mieszcze sie w
    paru godz. ale gwarancji nie jestem w stanie dac.
    Jesli ktos chce takiej gwarancji to albo zleca taki nadzor firmie za slone
    pieniadze albo... Moge sobie wyobrazic pojedyncza osobe siedzaca pod
    telefonem, tylko czym sie to bedzie roznic od pracy etatowej? Poszukiwanie
    studenta oznacza, ze ktos chce placic znacznie mniej niz wynosi pensja.

    P.S. Ogloszenie zrozumialem tak, ze wymagany jest przyjazd bo zaciela sie
    jedna z 2 drukarek a nie np. zdalne zakladanie w ciagu 4 godz. nowego usera
    raz na 3 m-ce.

  • 9. Data: 2003-10-21 15:51:39
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "A.B." <b...@k...onet.pl> napisał w wiadomości
    <cut>

    > Co to za firma, ze nie wytrzyma dluzej niz pol godz. bez internetu?
    > Allegro? Merlin?

    Wtedy cala Polska nie ma internetu, a przynajmniej duza jej czesc;) Facet ma
    tak dwa tygodnie w miesiacu, musi byc w pol godziny w firmie i juz - nie ma
    zmiluj sie.

    > Zakladajac, ze mowisz o dzialalnosci samodzielnej a nie o pelnieniu
    dyzurow
    > w firmie IT to mam pytania:
    > - dasz rade pracowac dla wiecej niz jednej firmy?

    Nie, pracuje na pelen etat, ale faktycznie nie ma opcji zebym pracowal w
    kilku firmach - no, jakbym bardzo sie uparl to moze, ale to juz kwestia
    negocjacji.

    > - jesli nie to czy ta jedyna placi Ci tyle, ze nie musisz szukac innej
    > pracy?

    Tak, da sie zyc.

    > - nigdy nie wyjezdzaz dalej niz powiedzmy 100 km, chociazby prywatnie?

    Wyjezdzam - mnie ratuje zmiennik, no i callback. Poza tym w firmie sa
    operatorzy calodobowo, ktorych mozna poprowadzic zdalnie w ostatecznosci
    (zdarzaly mi sie takie przypadki)

    <cut>
    > P.S. Ogloszenie zrozumialem tak, ze wymagany jest przyjazd bo zaciela sie
    > jedna z 2 drukarek a nie np. zdalne zakladanie w ciagu 4 godz. nowego
    usera
    > raz na 3 m-ce.

    No i pewnie dobrzez zrozumiales:) Bo co tam mozna jeszcze robic?
    pozdr
    /p