PracaGrupypl.praca.dyskusjeWa-wa/praca dodatkowa/obsluga serwisowa malej siec › Re: Wa-wa/praca dodatkowa/obsluga serwisowa malej siec
    From: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Wa-wa/praca dodatkowa/obsluga serwisowa malej siec
    Date: Tue, 21 Oct 2003 17:51:39 +0200
    Sender: c...@f...onet.pl@195.136.95.110

    Użytkownik "A.B." <b...@k...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bn3jsn$79i$1@atlantis.news.tpi.pl...
    <cut>

    > Co to za firma, ze nie wytrzyma dluzej niz pol godz. bez internetu?
    > Allegro? Merlin?

    Wtedy cala Polska nie ma internetu, a przynajmniej duza jej czesc;) Facet ma
    tak dwa tygodnie w miesiacu, musi byc w pol godziny w firmie i juz - nie ma
    zmiluj sie.

    > Zakladajac, ze mowisz o dzialalnosci samodzielnej a nie o pelnieniu
    dyzurow
    > w firmie IT to mam pytania:
    > - dasz rade pracowac dla wiecej niz jednej firmy?

    Nie, pracuje na pelen etat, ale faktycznie nie ma opcji zebym pracowal w
    kilku firmach - no, jakbym bardzo sie uparl to moze, ale to juz kwestia
    negocjacji.

    > - jesli nie to czy ta jedyna placi Ci tyle, ze nie musisz szukac innej
    > pracy?

    Tak, da sie zyc.

    > - nigdy nie wyjezdzaz dalej niz powiedzmy 100 km, chociazby prywatnie?

    Wyjezdzam - mnie ratuje zmiennik, no i callback. Poza tym w firmie sa
    operatorzy calodobowo, ktorych mozna poprowadzic zdalnie w ostatecznosci
    (zdarzaly mi sie takie przypadki)

    <cut>
    > P.S. Ogloszenie zrozumialem tak, ze wymagany jest przyjazd bo zaciela sie
    > jedna z 2 drukarek a nie np. zdalne zakladanie w ciagu 4 godz. nowego
    usera
    > raz na 3 m-ce.

    No i pewnie dobrzez zrozumiales:) Bo co tam mozna jeszcze robic?
    pozdr
    /p