PracaGrupypl.praca.dyskusje › ogłoszenia w AAAby

  • 1. Data: 2003-10-20 07:39:02
    Temat: ogłoszenia w AAAby
    Od: "Ireneusz Matak" <i...@g...pl>

    Ten nowy serwis ogłoszeniowy jest spieprzony.
    Zapłaciłem za dostęp e-mailem i teraz nie mogę prawie nic zobaczyć. W
    ogłoszeniach o pracę jak szukam dostaję listę iluś tam stron i nie mogę
    przejść do następnych, widzę tylko pierwszą, czasem cztery pierwsze (jak
    wybiorę po 10).
    Płatność z góry wyklucza reklamację, kosztów nie zwrócą.
    Zapłaciłem i chcę korzystać, czy to nie jest wyłudzenie?

  • 2. Data: 2003-10-20 08:12:03
    Temat: Re: ogłoszenia w AAAby
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Ireneusz Matak <i...@g...pl> wrote:

    > Ten nowy serwis ogłoszeniowy jest spieprzony.
    > Zapłaciłem za dostęp e-mailem i teraz nie mogę prawie nic zobaczyć. W

    Zgłaszałeś swój problem twórcom tego serwisu?

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 3. Data: 2003-10-22 14:25:54
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    Ireneusz Matak wrote:
> [...]
    > ogłoszeniach o pracę jak szukam dostaję listę iluś tam stron i nie mogę
    > przejść do następnych, widzę tylko pierwszą, czasem cztery pierwsze (jak

    Abstrahując od Twojego problemu: jak można zapłacić za dostęp e-mailem?
    Miałeś na myśli sms'em?

    > Płatność z góry wyklucza reklamację, kosztów nie zwrócą.

    Gdzie jest tak napisane, że płatność z góry wyklucza reklamację?

    > Zapłaciłem i chcę korzystać, czy to nie jest wyłudzenie?

    Złóż reklamację. Przecież na tych stronach jest podany kontakt.

    --
    FYI: "Ja jestem osłem i Ty jesteś osłem" -- Anthony de Mello
    A tak poza tym to dziś jest mój 10460 dzień życia, sprawność