PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pytanie - ciąża

  • 1. Data: 2003-10-20 11:37:28
    Temat: Pytanie - ciąża
    Od: "gebbeth" <j...@o...pl>

    Mam takie pytanie:
    - czy istnieją i jeżeli tak to jakie, podstawy prawne (lub inne)
    umożliwiające zwolnienie z pracy kobiety w 5 miesacu ciązy.

    Sytuacja dot. mojej koleżanki, która tak bardzo boi sie o to by nie stracić
    pracy, że nie chce pójść na zwonienie (na które powinna póść).

    Potrzebuję argumentów żeby ją przekonać.

    Pozdrawiam
    gebbeth

  • 2. Data: 2003-10-20 13:02:28
    Temat: Re: Pytanie - ciąża
    Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net>

    Użytkownik "gebbeth" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Mam takie pytanie:
    > - czy istnieją i jeżeli tak to jakie, podstawy prawne (lub inne)
    > umożliwiające zwolnienie z pracy kobiety w 5 miesacu ciązy.

    Zwolnic mozna kobiete w ciaz gdy:
    1. naruszyla w sposob razacy swoje obowiazku ewentualnie naraizla firme na
    jakies straty, innymi slowy zwolnienie dyscyplinarne
    2. firma znajduje sie w stanie upadlosci
    Nie masie czego bac.

    Pozdrawiam
    m.

  • 3. Data: 2003-10-21 05:54:18