PracaGrupypl.praca.dyskusjeWa-wa/praca dodatkowa/obsluga serwisowa malej siec › Re: Wa-wa/praca dodatkowa/obsluga serwisowa malej siec
    From: "A.B." <b...@k...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Wa-wa/praca dodatkowa/obsluga serwisowa malej siec
    Date: Tue, 21 Oct 2003 17:39:48 +0200

    Użytkownik "clockworkoi" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bn1qs4$esm$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "A.B." <b...@k...onet.pl> napisał w wiadomości
    > >
    > <cut>
    > typowy
    > >
    > W bardzo powoaznej instalacji to moj kumpel ma byc w ciagu polgodziny na
    > miejscu i podjac akcje - albo nie ma internetu:P

    Co to za firma, ze nie wytrzyma dluzej niz pol godz. bez internetu?
    Allegro? Merlin?

    > Ja jestem pod komora 24/7 i wisze na callbacku jakby cos nie zagralo ew
    jade
    > do firmy, o 4 godzinach moge zapomniec.

    Zakladajac, ze mowisz o dzialalnosci samodzielnej a nie o pelnieniu dyzurow
    w firmie IT to mam pytania:
    - dasz rade pracowac dla wiecej niz jednej firmy?
    - jesli nie to czy ta jedyna placi Ci tyle, ze nie musisz szukac innej
    pracy?
    - nigdy nie wyjezdzaz dalej niz powiedzmy 100 km, chociazby prywatnie?

    Ja tez jezdze i w pilnych przypadkach srednio statystycznie mieszcze sie w
    paru godz. ale gwarancji nie jestem w stanie dac.
    Jesli ktos chce takiej gwarancji to albo zleca taki nadzor firmie za slone
    pieniadze albo... Moge sobie wyobrazic pojedyncza osobe siedzaca pod
    telefonem, tylko czym sie to bedzie roznic od pracy etatowej? Poszukiwanie
    studenta oznacza, ze ktos chce placic znacznie mniej niz wynosi pensja.

    P.S. Ogloszenie zrozumialem tak, ze wymagany jest przyjazd bo zaciela sie
    jedna z 2 drukarek a nie np. zdalne zakladanie w ciagu 4 godz. nowego usera
    raz na 3 m-ce.