PracaGrupypl.praca.dyskusjeFinansowe przyczyny bezrobocia › Re: WZGB a sex ;)
    From: <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: WZGB a sex ;)
    Date: Tue, 23 Mar 2004 12:56:33 +0100

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:c3otfr$lf1$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "Robert Drozd" <r...@y...iq.wytnijto.pl> napisał w wiadomości

    > To nazwa systemu klusa

    To Wysoce Zorganizowana Barterowa Gospodarka,
    w ktorej produkcja odbywa sie na zamowienie i
    nie ma prywatnej wlasnosci fizycznych srodkow produkcji.

    > Ten "fragment" to moja radosna tworczosc ;) na potrzebe tej dyskusji,
    > natomiast Limes Inferior podpowiedzialem klusowi jako ladny model systemu
    > pozornie zorganizowanego wedlug sprawiedliwych nadrzednych zasad, ktory
    > latany jest wszelkiego rodzaju przekretami, zeby mogl funkcjonowac..
    > Klus raczej sie nie wypowie, poniewaz jak zauwazyl Catbert, woli sie
    > rozdrabniac na polemiki o tuszach czy szybkach, zamiast przyznac sie do
    > nieznajomosci jakichkolwiek powiazan socjologii z ekonomia.

    Staram sie wypowiadac na listy, w ktorych jest slowo "klus".
    Tak lepiej sie doszukac.

    Limes Inferior to literacki wymysl.
    Ale pytaj sie, czy jest cos wspolnego w nim z WZBG?

    Klus