PracaGrupypl.praca.dyskusje › W jakiej kopercie...

  • 1. Data: 2002-07-26 23:33:24
    Temat: Re: W jakiej kopercie...
    Od: "MM" <m...@p...onet.pl>

    Ty to masz PROBLEM

    Proponuje czysta nie zaplamioną kopertę.

    MM

  • 2. Data: 2002-07-30 05:47:51
    Temat: W jakiej kopercie...
    Od: "Adamos" <a...@w...pl>

    ..wyslac list motywacyjny wraz z CV, wiem jest jeden watek na ten temat, ale
    nie ma tam satysfakcjonujacej mnie odpowiedzi, z gory dziekuje za pomoc.

    Pozdrwiam

  • 3. Data: 2002-07-30 09:13:32
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    a...@w...pl (Adamos) wrote in <ai596v$4te$1@news.tpi.pl>:

    >..wyslac list motywacyjny wraz z CV, wiem jest jeden watek na ten temat, ale
    >nie ma tam satysfakcjonujacej mnie odpowiedzi, z gory dziekuje za pomoc.

    Wiec uzyskasz te same, "niesatysfakcjonujace" odpowiedzi.
    Jesli chcesz koniecznie slac w kopercie A4, wsadz dokumenty
    dodatkowo w plastikowa koszulke. Ja polecalbym zlozenie
    dokumentow na pol i wlozenie do koperty A5.

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 4. Data: 2002-07-30 09:34:45
    Od: "Marchewka" <i...@w...pl>

    Użytkownik "Adamos" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > ..wyslac list motywacyjny wraz z CV, wiem jest jeden watek na ten temat,
    ale
    > nie ma tam satysfakcjonujacej mnie odpowiedzi, z gory dziekuje za pomoc.
    >
    > Pozdrwiam

    A jak by Cie satysfakcjonowala?
    M.

  • 5. Data: 2002-07-30 09:46:25
    Od: "Adamos" <a...@w...pl>

> [...]
    > dodatkowo w plastikowa koszulke. Ja polecalbym zlozenie
    > dokumentow na pol i wlozenie do koperty A5.

    Dziekuje za pomoc, chyba tak wlasnie zrobie, zapytam tutaj jeszcze do kogo
    mam zaadresowac listo motywacyjny jesli w ogloszeniu jest tylko "stacja
    paliw Aral przyjmie..." ?

  • 6. Data: 2002-07-30 10:46:25
    Od: c...@a...pl (Cezary Stypulkowski)

    > ..wyslac list motywacyjny wraz z CV, wiem jest jeden watek na ten temat,
    ale
    > nie ma tam satysfakcjonujacej mnie odpowiedzi, z gory dziekuje za pomoc.
    >
    > Pozdrwiam

    moze zapytaj sie ewentualnego przyszlego pracodawcy w jakiej kopercie sobie
    zyczy Twoje CV?

    Czarek

  • 7. Data: 2002-07-30 12:39:49
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    a...@w...pl (Adamos) wrote in <ai5n68$foa$1@news.tpi.pl>:

    /ciach.../

    >Dziekuje za pomoc, chyba tak wlasnie zrobie, zapytam tutaj jeszcze do kogo
    >mam zaadresowac listo motywacyjny jesli w ogloszeniu jest tylko "stacja
    >paliw Aral przyjmie..." ?

    Oj nie wiem - zalezy jak podany jest adres i czy wysylasz na stacje
    czy do centrali. Nigdy nie mialem takiego problemu, wiec trudno cokolwiek
    orzec...

    W.

  • 8. Data: 2002-07-30 14:23:59
    Od: "Adamos" <a...@w...pl>

    > Ty to masz PROBLEM
    >
    > Proponuje czysta nie zaplamioną kopertę.
    >
    > MM
    Widzisz, wzialem sobie do serca, ze bede robil wszystko pozadnie i mam
    nadzieje ze mi to zaprocentuje, przykladowo wez kartke "zlamana" wzdlusz i w
    poprzek, a tylko w poprzek, calkowicie sie to inaczej czyta i wyglada
    znacznie lepiej. A problem faktycznie jest, bo nie chce abym zostal
    odrzucony na samym poczatku przez jakas blahostke.

  • 9. Data: 2002-07-30 15:30:45
    Od: "Metaxa" <m...@s...pl>

    wyślij mailem.

    --
    Pozdrawiam,
    Metaxa (http://www.ja-na-pyrypy.prv.pl)

  • 10. Data: 2002-07-30 15:43:05
    Od: "Marchewka" <i...@w...pl>

> [...]

    > znacznie lepiej. A problem faktycznie jest, bo nie chce abym zostal
    > odrzucony na samym poczatku przez jakas blahostke.

    Uwazam, ze koperta jest mniej istotna (i tak moga ja na poczcie pogniesc),
    niz to, czy napiszesz swoj list i CV z bledami ortograficznymi czy bez nich.
    M.