PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: Ubezpieczenia auta w Niemczech - raz jeszcze

  • 1. Data: 2002-07-29 18:26:28
    Temat: Re: Ubezpieczenia auta w Niemczech - raz jeszcze
    Od: "Michal" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "SJ"
    > No wlasnie a propos prawka. Niedawno wymienilem polskie prawko na
    > niemieckie. Problem w tym ze polskie mi zabrali., Czy jest jakas szansa na
    > odzyskanie polskiego prawka. Chodzi o to ze na niemieckim to wyglada tak
    > jakbym byl zielonym jabluszkiem bo wstawili date wydania, a polskie mam
    juz
    > od ladnych paru lat.

    Szansa pewnie jest. Chociaz wcale o to nie pytalem oddali mi polskie prawko,
    z doczepionym spinaczem biurowym jakims papierkiem. Papierek w kosz i teraz
    jestem szczesliwym posiadaczem dwoch PJ :-))))

    Pozdro
    Michal

  • 2. Data: 2002-07-29 19:02:02
    Od: "Beny" <b...@p...gazeta.pl>

> [...]
    teraz
    > jestem szczesliwym posiadaczem dwoch PJ :-))))

    eeeeeeeee, gadasz. tak sobie poszedles i ni z tad ni z owad zagadales do
    babki:
    - Mein süßes Mädchen, konntest du mich vielleicht meine Fahrlizenz
    zurückgeben.
    a ona ci dala (prawko, rzecz jasna?) niemieckiego jej nie oddawales - Niemcy
    na psy schodza !

    ;)

    A mnie sie dobrze jezdzi na niemieckim, szczegolnei w Polsce!

    Pozdr.
    Beny