PracaGrupypl.praca.dyskusje › W jakiej kopercie...

  • 11. Data: 2002-07-30 17:23:25
    Temat: Re: W jakiej kopercie...
    Od: "Asia" <w...@h...pl>

    Ja sporo pracowałam przy obróbce "cv" kiedyś.
    Ludzie różnei pakują cv. Często są one niedbale złożone itd.
    W większej kopercie też sie może pognieść, a nawet bardziej, chyba , ze jest
    usztywniona.
    A co do adresowania...śle sie przeważnie do Działu Kadr, podając nr
    referencyjny, bądź czego Toja oferta dotyczy.
    Wówczas jest większa sznasa, ze trafi we włąsciwe miejsce i do
    zainteresowanych.
    Ja jak nei wiedziałam jak co do czego "przypiąć" wkłąam takie cv do ogólnej
    bazy;)
    Pozdrowienia

    _______________
    Asia
    607 996 607
    gg 680877

  • 12. Data: 2002-07-31 14:40:03
    Od: "Asia" <w...@h...pl>

    prawda
    _______________
    Asia
    gg 680877

  • 13. Data: 2002-08-02 13:40:07
    Od: "Jola" <s...@p...onet.pl>

    Witam,

    Jestem pewna, że do renomowanej firmy NALEŻY wysyłać dokumenty w formacie A4
    TYLKO I WYŁĄCZNIE....
    Pozdrawiam
    Jolka

  • 14. Data: 2002-08-05 09:13:55
    Od: "Marchewka" <i...@w...pl>

    Użytkownik "Jola" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Jestem pewna, że do renomowanej firmy NALEŻY wysyłać dokumenty w formacie
    A4
    > TYLKO I WYŁĄCZNIE....

    Skad ta pewnosc?
    M.