PracaGrupypl.praca.dyskusje › W jakich godzinach czynna jest kasa centrali warty?

  • 1. Data: 2006-02-15 08:19:14
    Temat: W jakich godzinach czynna jest kasa centrali warty?
    Od: a...@v...pl

    -Dzwoniłam wczoraj do centrali warty, z pytaniem w jakich godzinach jest czynna
    kasa?
    -od 13 do 15 - usłyszałam
    By mieć pewność zadzwoniłam również dziś rano:
    -Kasę zlikwidowano w zeszłym tygodniu - usłyszałm.

    Gdzie mam wpłacić koszty sądowe (przegrałam sprawę z wartą),
    podobno dowód nadania na poczcie nie jest dowodem dla sądu(czy to prawda, i
    gdzie to jest napisane?), więc pieniądze chciałam wpłacić do kasy.
    Odsetki rosną, a warta nie chce przyjąć pieniędzy.
    Co robić?

  • 2. Data: 2006-02-15 08:31:32
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

> [...]
    > i gdzie to jest napisane?), więc pieniądze chciałam wpłacić do kasy.
    > Odsetki rosną, a warta nie chce przyjąć pieniędzy.
    a skąd my to mozemy wiedziec? zadzwon do warty i tam sie dowiedz (rosniecie
    odsetek wplywa jedynie na twoja niekorzysc, wiec moja rada - pospiesz sie)

    --
    ---- to tylko moje zdanie ---
    -- G -- R -- O -- M -- A -- X --

  • 3. Data: 2006-02-15 08:39:12
    Od: a...@v...pl

    > a skąd  my to mozemy wiedziec? zadzwon do warty i tam sie dowiedz (rosniecie
    > odsetek  wplywa jedynie na twoja niekorzysc, wiec moja rada - pospiesz sie)
    No przecież napisałam, ze dzwoniłam.

    Czy przekaz pieniędzy przez pocztę, jest dostatecznym dowodem zapłaty , czy
    jest dowodem wystarczającym dla sądu?

  • 4. Data: 2006-02-15 08:39:54
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    > Czy przekaz pieniędzy przez pocztę, jest dostatecznym dowodem zapłaty ,
    > czy jest dowodem wystarczającym dla sądu?
    jeżeli miałby nie być, zadzwoń do warty co honorują

    --
    ---- to tylko moje zdanie ---
    -- G -- R -- O -- M -- A -- X --

  • 5. Data: 2006-02-15 08:48:00
    Od: a...@v...pl

    > jeżeli miałby nie być, zadzwoń do warty co honorują

    Chodzi mi o to ______co honoruje sąd___, nie warta, bo ta nie jest wiarygodna,
    tym bardziej , że jej pracownicy mówią sprzeczne rzeczy o godzinach otwarcia
    kasy.

    A właściwie o to
    _____co sąd ma obowiązek honorować_________
    zgodnie z obowiązującym prawem na dzień dzisiejszy.

  • 6. Data: 2006-02-15 08:57:26
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    > _____co sąd ma obowiązek honorować_________
    > zgodnie z obowiązującym prawem na dzień dzisiejszy.
    zadzwoń do sądu

    --
    ---- to tylko moje zdanie ---
    -- G -- R -- O -- M -- A -- X --

  • 7. Data: 2006-02-15 09:06:59
    Od: a...@v...pl

    > zadzwoń do sądu

    Dlaczego ciągle piszesz zadzwoń, przecięż
    rozmowa nie ma ____żadnej___ wiarygodności prawnej.
    Znalazłam (link poczty polskiej)
    http://www.poczta-polska.pl/Uslugi/?U=DlaCiebie&DC=F
    inanse&F=Przekazy
    że można nadać pieniądze za potwierdzeniem odbioru.

    Jak liczyć odsetki przy nadawaniu pieniędzy:
    Na dzień nadania, czy też do dnia należy doliczyć kilka dni i ile?

  • 8. Data: 2006-02-15 10:10:22
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu a...@v...pl porozsypywal nastepujace haczki:
    > Dlaczego ciągle piszesz zadzwoń, przecięż
    > rozmowa nie ma ____żadnej___ wiarygodności prawnej.
    A dlaczego ciagle trujesz d***? Zapytaj sie na wlasciwej grupie
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 9. Data: 2006-02-15 10:18:11
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    a...@v...pl napisał(a):

    [...]

    > Dlaczego ciągle piszesz zadzwoń, przecięż
    > rozmowa nie ma ____żadnej___ wiarygodności prawnej.

    Czyjakolwiek odpowiedź na grupie również.

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 10. Data: 2006-02-15 16:48:51
    Od: a...@v...pl

    > a...@v...pl napisał(a):
    >
    > [...]
    >
    > Czyjakolwiek odpowiedź na grupie również.

    Przeciwnie, odpowiedź można zweryfikować, również w internecie, ale dużo
    łątwiej ją weryfikować, jak się ma więcej danych, tzn te odpowiedzi.