PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kurier

  • 1. Data: 2006-02-14 13:22:58
    Temat: Kurier
    Od: "nitro07" <n...@i...pl>

    Witam
    Pilnie potrzebuje wzoru listu motywacyjnego na stanowisko Kurier.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-02-14 13:34:55
    Temat: Re: Kurier
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl>

    "nitro07" <n...@i...pl> wrote in news:dssljp$pf2$1@achot.icm.edu.pl:

    > Witam

    hej!

    > Pilnie potrzebuje wzoru listu motywacyjnego na stanowisko Kurier.

    wspanialy tekst! naprawde! skoro praca kuriera polega na szybkim
    doreczaniu przesylek, to nadajac swojemu ogloszeniu ton "pilnie
    potrzebuje" swietnie oddales charakter pracy kuriera, albo raczej
    jego klienteli, ale to w tym wypadku na jedno wychodzi;

    moze napisz tekst w podobnym tonie jako list motywacyjny; zastosuj
    srodki jezykowe, dzieki krorym czytelnik bedzie mial wrazenie
    pospiechu...

    pzdrv;
    adas;

  • 3. Data: 2006-02-14 14:15:06
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    nitro07 napisał(a):

    > Pilnie potrzebuje wzoru listu motywacyjnego na stanowisko Kurier.

    "Całe życie marzyłem o Kurierce." Data i podpis. ;P

    j.

    http://tinyurl.com/dpuad (kto pierwszy kliknie ten głupi)