PracaGrupypl.praca.dyskusjeW jaki sposób traktuje się kandydatów w Transition Technologies (www.tt.com.pl) › Re: W jaki sposób traktuje się kandydatów w Transition Technologies (www.tt.com.pl)
    From: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: W jaki sposób traktuje się kandydatów w Transition Technologies
    (www.tt.com.pl)
    Date: Tue, 17 Oct 2006 16:39:24 +0200

    Patrze, patrze a tu NodeX porozsypywal nastepujace haczki:
    > niech ten post będzie przestrogą dla tych, którzy dostali propozycje
    > rozmowy kwalifikacyjnej we wspomnianej w temacie firmie.
    > (...)
    > W ogóle, mi przez myśl nie przeszło, że mogę zostać nie przyjęty, ale
    > stało się inaczej, zacząłem się zastanawiać po cholerę robiłem to zadanie skoro nie
    miało
    > żadnego wpływu, napisałem email, w którym zwracam się z prośbą o wyjaśnienie co
    tak naprawdę
    > zaważyło na decyzji, odpowiedzi do dzisiaj nie dostałem.
    Znaczy sie urazono Twoja ambicje zawodowa, dume i postanowiles sie
    wyzalic na grupie?
    > Kod doszedł i udało się go uruchomić.
    > Jego jakość jest zadowalająca.
    > Jednak po zestawieniu Pana wiedzy, umiejętności i oczekiwaniań
    > doszliśmy do wniosku, że nie jesteśmy w stanie zaoferować Panu
    > stanowiska.
    Przeczytaj jeszcze raz. Koles Ci odpisal ze jakosc jest zadowalajaca.
    Nie rewelacyjna, nie doskonala a zadowalajaca. Czyli - przecietna. Na 3,
    moze 4. Ihmo to zadanie mialo wplyw na proces rekrutacji. Moze testy nie
    wyszly tak jak oczekiwali i dali Ci to zadanie zebys mial szanse sie
    podciagnac? Moze wypadles przecietnie na tle innych kandydatow, ktorzy
    podobnie rozwiazali testy, podobnie rozwiazali zadanie domowe a do tego
    podali nizsza stawke? Albo tez inni kandydaci podali taka kwote jak Ty a
    po prostu lepiej napisali testy?
    I jaki z tym wszystkim ma zwiazek ze odpowiedz dostales 10min przed
    koncem pracy? Ze opoznienie? Wiekszym koncernom IT w Polsce zdarzalo sie
    miec opoznienia, gubic dokumenty, zapominac o kandydatach itp. Wiec wyluzuj.
    --
    badzio