PracaGrupypl.praca.dyskusjeW jaki sposób traktuje się kandydatów w Transition Technologies (www.tt.com.pl) › Re: W jaki sposób traktuje się kandydatów w Transition Technologies (www.tt.com.pl)
  • Data: 2006-10-17 15:25:55
    Temat: Re: W jaki sposób traktuje się kandydatów w Transition Technologies (www.tt.com.pl)
    Od: "NodeX" <n...@b...data.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "badzio" <b...@n...skreslic.epf.pl> wrote in message:
    > Znaczy sie urazono Twoja ambicje zawodowa, dume i postanowiles sie wyzalic
    > na grupie?

    Uraził mnie sposób w jaki potraktowano mój czas, a piszę, żeby inni
    wiedzieli
    na co trzeba liczyć starając się tam o pracę, sam chciałbym o takim sposobie
    traktowania wiedzieć wcześniej,
    rozumiem, że dla Ciebie takie zachowanie to normalka,
    dla mnie nie, a może jeszcze nie znam realiów (chociaż wątpliwe żeby
    wszystkie firmy były takie, chyba że wcześniej natknąłem się na ostatnie
    kulturalne).

    > I jaki z tym wszystkim ma zwiazek ze odpowiedz dostales 10min przed koncem
    > pracy? Ze opoznienie? Wiekszym koncernom IT w Polsce zdarzalo sie miec
    > opoznienia, gubic dokumenty, zapominac o kandydatach itp. Wiec wyluzuj.

    Rozumiem, że na wszystko patrzysz od tej innej firmowej strony, ja jednak
    uważam, że po drugiej stronie zawsze należy
    widzieć człowieka i cenić jego czas, a mojego czasu nikt w tej firmie nie
    cenił, do tego dzisiaj dostałem chamską odpowiedź z firmy tt,
    dno po całości.

    --
    Pozdrawiam,
    Paweł Kielak 'NodeX'