PracaGrupypl.praca.dyskusjeW jaki sposób traktuje się kandydatów w Transition Technologies (www.tt.com.pl) › Re: W jaki sposób traktuje się kandydatów w Transition Technologies (www.tt.com.pl)
  • Data: 2006-10-17 15:44:51
    Temat: Re: W jaki sposób traktuje się kandydatów w Transition Technologies (www.tt.com.pl)
    Od: "Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    X-No-Archive:yes
    W wiadomości <news:2b838$4534f610$540a4bbe$23357@news.chello.pl>
    NodeX <n...@b...data.pl> pisze:

    > Rozumiem, że na wszystko patrzysz od tej innej firmowej strony, ja
    > jednak uważam, że po drugiej stronie zawsze należy
    > widzieć człowieka i cenić jego czas, a mojego czasu nikt w tej firmie
    > nie cenił, do tego dzisiaj dostałem chamską odpowiedź z firmy tt,
    > dno po całości.

    No dobrze, ale jakiego właściwie traktowania z ich strony oczekiwałeś?
    Pytam poważnie, bo z tego, co napisałeś, wynika, że powinni Cię wziąć na
    góra 15-minutową rozmowę o dupie Maryni i od razu wiedzieć, że Cię przyjmą i
    rzecz jasna powiadomić Cię o tym w 16. minucie rozmowy. Obawiam się jednak,
    że celny wybór naprawdę dobrego człowieka na dane stanowisko to nie jest
    pstryknięcie palcami.
    BTW - może faktycznie wytypowali Ciebie, ale w międzyczasie znaleźli kogoś
    lepszego, a za to za mniejsze pieniądze? Nie wiesz tego.
    Z ciekawości - co Ci odpisali w ostatnim mailui czym uzasadnili swoją
    odmowę?

    --
    Nixe