PracaGrupypl.praca.dyskusjeW jaki sposób traktuje się kandydatów w Transition Technologies (www.tt.com.pl) › Re: W jaki sposób traktuje się kandydatów w Transition Technologies (www.tt.com.pl)
  • Data: 2006-10-18 04:25:23
    Temat: Re: W jaki sposób traktuje się kandydatów w Transition Technologies (www.tt.com.pl)
    Od: Immona <c...@n...gmailu> szukaj wiadomości tego autora

    Nixe wrote:

    > X-No-Archive:yes
    > W wiadomości <news:2b838$4534f610$540a4bbe$23357@news.chello.pl>

    > No dobrze, ale jakiego właściwie traktowania z ich strony oczekiwałeś?
    > Pytam poważnie, bo z tego, co napisałeś, wynika, że powinni Cię wziąć na
    > góra 15-minutową rozmowę o dupie Maryni i od razu wiedzieć, że Cię
    > przyjmą i rzecz jasna powiadomić Cię o tym w 16. minucie rozmowy.

    Rozne komentarze tetgo typu swiacza o tym, ze polskiemu rynkowi daleko
    do normalnosci.
    Po kolei:
    "> Zgodnie z planem pojechałem, na wstępie okazało się, że człowiek,
    który miał
    > ze mną mieć rozmowę zapomniał o niej, na szczęście przyszedł drugi,
    więc nie
    > musiałem czekać."

    Bez komentarza.

    "> "Krótka rozmowa" trwała 2 godziny"

    Brak szacunku dla cudzego czasu; zapraszajac na rozmowe dluzsza niz
    standard (pol godziny) nalezy poinformowac, ile to czasu zajmie, zeby
    czlowiek mogl sobie zaplanowac dzien i nie spoznil sie gdzie indziej.

    "> Zaproponowałem kwotę, którą uważałem, że porządna firma robiąca
    projekty dla
    > anglików powinna spokojnie wypłacić, w odpowiedzi na propozycje kwoty,
    > usłyszałem szelest długopisu wpisującego kwotę do formularza i "mhm"
    - tak
    > wyglądają negocjacje w PL :]."

    Brak jakiejkolwiek informacji zwrotnej.

    "> Po rozmowie dowiedziałem się, że to nie koniec, muszę jeszcze napisać
    "test
    > na jakość kodu", "proste zadanko na 4 godziny" termin 1 dzień."

    Tez: zajecie czlowiekowi duzej ilosci czasu bez poprzedniego
    uprzedzenia. Zastanawiam sie jeszcze, czy nie naciagneli go w ten sposob
    na darmowe wykonanie czegos bedacego kawaleczkiem komercyjnego projektu,
    ale nie wiedzac, czy kod byl potencjalnie uzyteczny, czy czysto
    cwiczeniowy, trudno cos na ten temat powiedziec.

    Tak czy inaczej, Nodex powinien sie raczej cieszyc, ze nie trafil do tej
    firmy.

    I.

    --
    http://nz.pasnik.pl