PracaGrupypl.praca.dyskusje › Utrzymanie pracownika

  • 1. Data: 2007-08-19 15:49:34
    Temat: Utrzymanie pracownika
    Od: "Piotr Skawiński" <b...@o...pl>

    Witam

    Jak macie pomysly na dobry socjal dla pracownikow fizycznych ale fachowcow w
    swoich dziedzinach, taki zeby przywiazac ich do firmy.

    Wiadomo najpopularniejsze sa paczki czy bony na swieta ale do swiat daleko,
    trzeba sobie jakos radzic przez caly rok:)

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2007-08-19 16:14:42
    Temat: Re: Utrzymanie pracownika
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Piotr Skawiński napisał(a):
    > Jak macie pomysly na dobry socjal dla pracownikow fizycznych ale fachowcow w
    > swoich dziedzinach, taki zeby przywiazac ich do firmy.

    Silownia, basen, tenis i inne sporty. Obiady. Prywatna opieka medyczna.
    Atrakcje dla dzieci (np kino). Jesli w firmie pracuje dobra atmosfera to
    moze jakies firmowe grille dla pracownikow i ich rodzin?
    Aczkolwiek najskuteczniejsza i tak bedzie kasa.
    --
    badzio

  • 3. Data: 2007-08-19 17:01:51
    Od: "Piotr Skawiński" <b...@o...pl>

> [...]
    > moze jakies firmowe grille dla pracownikow i ich rodzin?
    > Aczkolwiek najskuteczniejsza i tak bedzie kasa.

    Dziekuje bardzo za propozycje.
    Silownia, basen, tenis mysle ze nie pasuja do robotników ale obiady juz
    szybciej, moze ktos ma jeszcze jakies pomysly...

    Zastanawiam sie nad doplatami do paliwa dla pracownikow ktorzy dojezdzaja
    prywtanymi autami do pracy, co o tym sadzicie?
    Dobrym sposobem jest cos takiego co duzo daje satysfakcji ale duzo nie
    kosztuje pracodawcy :)

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2007-08-19 17:32:05
    Od: "strach" <s...@g...pl>

    "Piotr Skawiński" <b...@o...pl> wrote in message
> [...]
    >
    > Wiadomo najpopularniejsze sa paczki czy bony na swieta ale do swiat
    > daleko, trzeba sobie jakos radzic przez caly rok:)

    Bony możesz stosować cały rok w formie "lunch-kuponów" w praktyce możliwych
    do zrealizowania w popularnych sklepach na dowolny cel, niekoniecznie
    żywnościowy (np. Sodexho - m. in. w hipermarketach). Dość skutecznie buduje
    korzystny wizerunek prywatna opieka medyczna.

    --
    strach

  • 5. Data: 2007-08-19 17:57:14
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Piotr Skawiński napisał(a):
    > Silownia, basen, tenis mysle ze nie pasuja do robotników ale obiady juz
    > szybciej, moze ktos ma jeszcze jakies pomysly...

    Co do silowni to sie mozesz mylic. I to bardzo;) Co do reszty - nie wiem
    jakiego typu to robotnicy fizyczni

    > Zastanawiam sie nad doplatami do paliwa dla pracownikow ktorzy dojezdzaja
    > prywtanymi autami do pracy, co o tym sadzicie?

    A co z tymi, ktorzy nie dojezdzaja swoim samochodem?

    > Dobrym sposobem jest cos takiego co duzo daje satysfakcji ale duzo nie
    > kosztuje pracodawcy :)

    Jedno z drugim moze byc sprzeczne;)
    Ja bym stawial albo na cos, co jest dla pracownika i jest na miejscu
    albo na cos co jest dla rodziny (pytanie jaki % Twoich pracownikow
    stanowia osoby majace rodzine i jeszcze widujace ja czesciej niz raz na
    tydzien)

    --
    badzio

  • 6. Data: 2007-08-19 18:12:58
    Od: Gienek <g...@s...pl>

    > Dziekuje bardzo za propozycje.
    > Silownia, basen, tenis mysle ze nie pasuja do robotników ale obiady juz
    > szybciej, moze ktos ma jeszcze jakies pomysly...

    Uważam, że obiady to najlepszy pomysł. Na siłownię lub basen nie każdy lubi
    chodzić. Na pewno większość z pracowników chętnie zjadłoby ciepły obiad.
    Szczególnie jeśli byłby za darmo :)

    > Zastanawiam sie nad doplatami do paliwa dla pracownikow ktorzy dojezdzaja
    > prywtanymi autami do pracy, co o tym sadzicie?

    Uważam, że zwrot kasy za paliwo to bardzo miły gest ze strony pracodawcy.
    Nie wiem skąd dojeżdżają twoi pracownicy. Jeśli mieszkają mniej więcej w
    tym samym kierunku od firmy to o wiele lepszym pomysłem byłoby wynajęcie
    jakiegoś busa. Dla firmy byłoby o wiele taniej niż zwracać za paliwo i dla
    pracowników wygodniej. Bo koszt dojazdu własnym samochodem to nie tylko
    koszt paliwa.

  • 7. Data: 2007-08-19 18:48:52
    Od: "Depesz" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr Skawiński" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    najskuteczniejsza i tak bedzie kasa.

    > Dziekuje bardzo za propozycje.
    > Silownia, basen, tenis mysle ze nie pasuja do robotników ale obiady juz
    > szybciej, moze ktos ma jeszcze jakies pomysly...

    Sala gimnastyczna z mozliwoscia gry w pilke nozna lub kosza, w zaleznosci od
    tego co cieszylo by sie wiekszym zainteresowaniem.

  • 8. Data: 2007-08-19 19:05:58
    Od: "MoJoRa" <m...@p...onet.pl>

    > prywatna opieka medyczna

    > paczki czy bony na swieta

    Oczywiście w każdej beczce miodu znajdzie się łyżka dziegciu... czyli
    podatki.
    Pamiętaj, że każde świadczenie w naturze, które można przypisać bezpośrednio
    do konkretnego pracownika, trzeba temu pracownikowi doliczyć do dochodu i
    odprowadzić podatek. A mniejsza pensja netto już nie cieszy.

    > Zastanawiam sie nad doplatami do paliwa dla pracownikow ktorzy dojezdzaja
    > prywtanymi autami do pracy, co o tym sadzicie?

    To możnaby ewentualnie potraktować, jako wykorzystywanie samochodu
    prywatnego do celów służbowych - ekwiwalent nie stanowi przychodu, ale
    nikomu pewnie nie spodobałaby się papierologia, jaką trzeba do tego
    prowadzić :(

    Pomyśl i o tej drugiej stronie uszczęśliwiania pracowników :)

    MoJoRa

  • 9. Data: 2007-08-19 19:25:40
    Od: "Nikiel ;)" <n...@p...fm>

    MoJoRa nabazgrolił na ekranie:

> [...]
    > prowadzić :(
    >
    > Pomyśl i o tej drugiej stronie uszczęśliwiania pracowników :)

    Chyba że to zawrze w regulaminie pracy/wynagradzania. ;)

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 10. Data: 2007-08-19 19:31:50
    Od: "MoJoRa" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Nikiel ;)" <n...@p...fm> napisał w wiadomości
    > MoJoRa nabazgrolił na ekranie:

    > Chyba że to zawrze w regulaminie pracy/wynagradzania. ;)

    Rozwiniesz temat?

    MoJoRa