PracaGrupypl.praca.dyskusje › Urząd pracy - ponowna rejestracja

  • 1. Data: 2004-02-17 17:03:16
    Temat: Urząd pracy - ponowna rejestracja
    Od: ".:KOLOR:." <k...@p...onet.pl>

    Witam,
    Ma pytanie do osób, które być może miały już podobną do mojej "przygodę" z
    Urzędem Pracy.
    Sprawa wygląda tak:
    W grudniu podpisałem umowę o dzieło i uczciwie wyrejestrowałem się z UP.
    Następnie po wykonaniu zlecenia i zakończeniu umowy ponownie się
    zarejestrowałem.
    Niestety w wyniku tych formalności pozostały mi w ręku dwa kwity opiewające
    na różne daty stawiennictwa w UP.
    Oczywiście ( ;/ )poszedłem do UP na termin późniejszy lecz ten niestety
    okazał się niewłaściwy.
    Koniec końców wyszło na to, że jak się okazuje od 2 mies. jestem nie
    zarejestrowany...
    I teraz pytanie czy da się skrócić 3 miesięczny termin "karnego"
    wyrejestrowania za pomocą podpisania jakiejś umowy o dzieło?
    Czy po wykonaniu takiego formalnego zabiegu UP będzie musiał mnie
    zarejestrować od razu czy też każe mi czekać do końca "kary"?
    Pozdrawiam,
    --
    .:kolor:. Łódź

  • 2. Data: 2004-02-17 19:09:43
    Temat: Re: Urząd pracy - ponowna rejestracja
    Od: "Małgorzata" <g...@o...pl>

> [...]
    > zarejestrowałem.
    > Niestety w wyniku tych formalności pozostały mi w ręku dwa kwity opiewające
    obowiązuje Cię termin ,który podpisałeś po ponownym zarejestrowaniu. Patrz co
    podpisujesz ;-)
> [...]
    > Czy po wykonaniu takiego formalnego zabiegu UP będzie musiał mnie
    > zarejestrować od razu czy też każe mi czekać do końca "kary
    musisz czekać do końca kary, nawet jeśli podejmiesz pracę na umowę zlecenie.
    Od wyrejestrowania musi minąć 3 miesiące i dopiero będziesz mógł się
    zarejestrować, niezależnie od tego co będziesz robił w międzyczasie.

  • 3. Data: 2004-02-17 19:17:43
    Od: "malenka" <m...@i...pl>

    Użytkownik ".:KOLOR:." <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości ..
    > .:kolor:. Łódź

    Witam grupe.
    Ja sie wyrejestrowalam w listopadzie ub. roku w zwiazku z podpisaniem umowy
    zlecenia na 2 m-ce.
    Poinformowano mnie, ze mam 7 dni od wygasniecia umowy na ponowna rejestracje
    i dalszy ciag pobierania zasilku - bez zadnej "kary".
    Na szczescie nie musialam sie ponownie rejestrowac, bo od 1 stycznia
    przyjeli mnie na etat :-)

    Pozdrawiam,
    malenka (kiedys tez Lodz ;-)

  • 4. Data: 2004-02-17 19:20:54
    Od: ".:KOLOR:." <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Małgorzata" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Od wyrejestrowania musi minąć 3 miesiące i dopiero będziesz mógł się
    > zarejestrować, niezależnie od tego co będziesz robił w międzyczasie.

    Oj! - to fatalnie ponieważ w najbliższym czasie muszę się udać do lekarza...
    :(

    --
    .:kolor:. Łódź

  • 5. Data: 2004-02-17 21:28:20
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

    > zlecenie.
    >
    > Oj! - to fatalnie ponieważ w najbliższym czasie muszę się udać do
    lekarza...

    zloz kopie um-zlec na dziennik, urzad powinien wznowic postepowanie i z
    niestawienia zrobic uszyskiwanie dochodu, po czym mozesz sie spoko
    rejestrowac ;]

  • 6. Data: 2004-02-18 00:58:33
    Od: ".:KOLOR:." <k...@p...onet.pl>

    Nie pobieram i nigdy nie pobierałem zasiłku...

    --
    .:kolor:. Łódź

  • 7. Data: 2004-02-18 18:37:27
    Od: "Małgorzata" <g...@o...pl>

> [...]
    > Poinformowano mnie, ze mam 7 dni od wygasniecia umowy na ponowna rejestracje
    > i dalszy ciag pobierania zasilku - bez zadnej "kary".
    to tylko dla osób z prawem do zasiłku. Jeśli umowa o pracę( obojętnie jaka
    trwa mniej niż rok wtedy jest 7 dni na powrót- by pobierać dalszą część
    zasiłku od momentu jego przerwania. Jeśli zatrudnienie jest powyżej roku i
    jesteś zmuszona zarejestrować się w UP to Twoje prawo do zasiłku rozpatrywane
    jest ponownie( jeszcze raz). Pozdrawiam