PracaGrupypl.praca.dyskusje › Upublicznione dane i ich publikacja?

  • 1. Data: 2004-02-17 14:01:01
    Temat: Upublicznione dane i ich publikacja?
    Od: "Artur" <o...@w...pl>

    Moje pytanie jest następujące:

    Czy będąc właścicielem firmy muszę wyrazić jednoznaczną zgodę na
    zamieszczenie informacji o firmie w katalogu firm. Dodam że podano dane
    prawdziwe ze strony www wraz z adresem, telefonem i krótkim opisem firmy.
    Czy firma publikująca katalog mogła to zrobić bez mojej wiedzy i zgody.
    Dodam że powołuje się na tzw DANE UPUBLICZNIONE. Czy to było zgodne z
    prawem
    i gdzie to znaleźć?

    Pozdrawiam
    Artek