PracaGrupypl.praca.dyskusje › Urlopy w 2006

  • 11. Data: 2006-01-14 17:29:24
    Temat: Re: Urlopy w 2006
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    > ale nie świąt np bożego narodzenia, wielkanocy, 1 stycznia, czy 3 maja...
    > widzisz różnicę?? :>
    nie będę przepłacać ;P
    a tak powazniej - niedziela nie jest dniem świątecznym?

    --
    ---- to tylko moje zdanie ---
    -- G -- R -- O -- M -- A -- X --

  • 12. Data: 2006-01-14 18:42:31
    Od: pw <p...@o...pl>

    gromax napisał(a):
    > albo to samo na wybiórczej:
    > http://serwisy.gazeta.pl/kraj/1,34308,3109947.html
    > najbardziej to mnie rozwala to wciągnięcie dni świątecznych pod wymiar
    > urlopowy - rotfl, mspanc i wszystko inne co oznacza smiesznosc:)

    Jak z tym trzeba będzie walczyć? Wypisywać urlopy na każdy tydzień
    oddzielnie, od poniedziałku do piątku, albo na każdy dzień oddzielnie?
    Brać np. trzy niecałe tygodnie: od poniedziałku do czwartku, a w piątki
    przychodzić do pracy?

    pismak w gazecie wyborczej napisał(a):
    > Po co więc taka zmiana? Bo nie każda firma pracuje od poniedziałku do piątku. Coraz
    więcej jest takich, które pracują siedem dni w tygodniu. Dotychczasowy system
    liczenia urlopów stał się więc zbyt skomplikowany.

    :-D Extra, to teraz Ci co mają wolne niedziele będą musieli brać na nie
    urlopy? :-D :-D

    pw

  • 13. Data: 2006-01-16 06:51:05
    Od: darek <d...@f...com.pl>

    pw napisał(a):

> [...]
    > oddzielnie, od poniedziałku do piątku, albo na każdy dzień oddzielnie?
    > Brać np. trzy niecałe tygodnie: od poniedziałku do czwartku, a w

    Obawiam sie, ze to nic nie da, bo w projekcie jest mowa o
    proporcjonalnym do czasu wykorzystanego urlopu doliczaniu sobot i
    niedziel. Czyli wypisywanie na kazdy tydzien osobno nic nie da bo i tak
    dorzuca do tego, np. 2 dni po wykorzystaniu 5 dni urlopu i odpowiednio 4
    gdy wezmiesz urlop 2x5 dni ( pon-pt +pon+pt).
    darek