PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zarabiaj (bez żadnego klikania w banery czy wypełniania ankiet)

  • 1. Data: 2006-01-13 22:56:14
    Temat: Zarabiaj (bez żadnego klikania w banery czy wypełniania ankiet)
    Od: "Mateusz Machnik" <m...@o...pl>

    Witam

    Od niedawna stałem się posiadaczem pewnego programu dzieki ktoremu można "troszkę"
    zarobic
    - może wiecej niż troszkę!

    Trzeba tylko chciec i poswiecic temu 20-30min dziennie!
    W Stanach przed paroma laty program ten przyniósł duże dochody ludziom którzy z niego

    odważyli się skorzystac! Moi znajomi naprawdę zarabiaja, ja dopiero zaczałem i już
    widzę że
    to działa

    Wkład niewielki i jednorazowy - a pózniej tylko 20min dziennie i kasa wędruje na
    Twoje
    konto!

    Jesli jestes zainteresowany tym programem to daj mi znac chętnie Ci go przesle
    (oczywiscie
    za darmo) , co ja z tego mam? im więcej ludzi tym większe zyski - zrozumiesz po
    przeczytaniu tego programu - jesli cos nie będzie jasne chętnie pomogę Pewnie
    zastanawiasz się ile można zarobic! Nie obiecuje jak inni 10000zł za miesiac - to
    naprawdę wszystko
    zależy od Ciebie! Moi znajomi zarabiają (800zł), (1000), a nawet (1500zł)
    miesięcznie!

    Nic nie tracisz, jedynie kilka minut na przeczytanie programu!

    A i jeszcze jedno! To nie jest jakies wypełnianie ankiet, wysyłanie maili czy
    klikanie
    banerów - to cos, co zostało opracowane przez mądrego człowieka zza oceanu!

    Pozdrawiam.

    Mateusz Machnik

  • 2. Data: 2010-01-08 12:56:45
    Od: "gosienka20" <gosienka20@WYTNIJ_TObuziaczek.pl>

    Przedstawiam stronę na której są opisane strony do zarabiania oraz strony z grami, w
    których punkty możemy wymieniać na nagrody

    http://zarabianie.orangespace.pl/

    Zapraszam serdecznie do lektury

    http://zarabianie.orangespace.pl/

  • 3. Data: 2010-02-23 13:58:07
    Od: "GSF600" <collingg@WYTNIJ_TOo2.pl>

    Punkty wypłacane co 30 sekund - bez klikania

    Super strona z możliwością zbierania punktów pod warunkiem, że masz włącznonego kompa
    !!
    Można klikać w płatnw linki ale wcale nie trzeba - wystarczy żeby malutkie okienko w
    dole ekranu było załączone i punkty lecą same.

    Otwórz poniższy link:
    http://en.20dollars2surf.com/?ref=55888

    Polecam - warto!!

    Stronę oczywiście można sobie przetłumaczyć translatorem google bądź innym - strona
    czytelna..